Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoiiii,

Pfffff zit ook 2/3 dagen voor me NOD. Zooo killing dat wachten. Stiekem natuurlijk al wrl een vroege test gedaa , maar helaas nog geen tweede streepje. Hoop natuurlijk dat mijn hcg nog te laag is en dat ik over 3 dagen gewoon een dikke vette positieve test heb.
Weet ook niet waarom maar heb ook idee dat ik zwanger ben. Ben misselijk, veel plassen, hele rare dromen (maar dan ook echt rare haha) gevoelige borsten (zelfs blauwe aders te zien. En me man zei dat me reukvermogen weer erg sterk is en dat ik veel eet.
Succes iedereen met wachten!

@laindey oh wat spannend! Heb je niet toevallig je NOD rond die periode? Ik ga gewoon duimen dat je zonder hulp zwanger raakt. 
Hier elke keer bang dat ik ongesteld ben geworden. Kan natuurlijk helemaal niet. 

@Beautygirl Nee NOD is pas een week na de afspraak.. Maarja heb ook echt geen idee wat ze bij zo'n eerste afspraak gaan doen ofzo. We krijgen in ieder geval de uitslag van de spermatest van mn vriend.. Dat is al heel spannend aangezien er vroeger tegen hem is gezegd dat ie minder vruchtbaar zou zijn. Maarja ben wel al 3x zwanger geweest, wel fout gegaan maarach, dus er moet iets goed zijn. 

Oh jeetje Beautygirl! Was even niet meer online geweest en lees ik dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd meid! ?? Hopelijk gaat alles goed! 

@beautygirl gefeliciteerd!! Eindelijk! Wat fijn voor je! 

@Laindey bij mij gingen ze bloedprikken, plande ze een zaadonderzoek en maakte ze een inwendige echo :) 

[quote quote=10120165]Oh jeetje Beautygirl! Was even niet meer online geweest en lees ik dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd meid!  Hopelijk gaat alles goed![/quote]
Thanks! Heb me wel eens beter gevoeld! Alles komt vast goed en ik hou maar in mijn achterhoofd dat ik me slecht voel voor het goede doel. 

Terug
Bovenaan