@Rvis gisteren inderdaad bij de fertiliteitsarts geweest. Het zaad van mn vriend was eigenlijk meer dan goed haha. Alles zat dik boven hoe 't hoort te zijn. Inwendige echo bij mij was ook allemaal goed. Alles zag er netjes uit. Op dit moment alleen nog een formulier liggen voor bloed te prikken. Dit moet als ik net ongesteld ben (hoop natuurlijk dat ik dat niet word). Dus dat zou volgende week zijn. Dan wordt er getest op echt vanalles, schildklier, hormonen etc etc. Hele lijst staat vol met vinkjes haha. Over 7 weken de volgende afspraak en moeten gewoon door proberen, want het zwanger worden zelf is geen probleem alleen het zwanger blijven wel. Ben 3x zwanger geweest ondertussen, maar wel 2 keer een mk en een bbz. Heb wel de tip gekregen als ik weer een positieve test heb dat ik dan direct moet beginnen met 1x per dag een aspirine voor betere doorbloeding. Dus dat gaan we maar proberen als ik volgende week positief test haha.
Wij zijn nu ongeveer een jaar bezig. 13 oktober 2017 is mijn spiraal eruit gehaald.
Ik snap inderdaad wel dat je er een beetje klaar mee bent na 1,5. Maar helaas is dit de enige (natuurlijke) manier om zwanger te worden..
In mijn omgeving zijn ook zoveel vrouwen zwanger of net bevallen. Ik heb dan soms zo'n gevoel dat ze allemaal expres zwanger zijn om mij te pesten, maar dat is natuurlijk helemaal niet. Ben ook wel echt super blij voor iedereen maar ik wil eindelijk ook eens zwa ter blijven!
Wij zijn nu ongeveer een jaar bezig. 13 oktober 2017 is mijn spiraal eruit gehaald.
Ik snap inderdaad wel dat je er een beetje klaar mee bent na 1,5. Maar helaas is dit de enige (natuurlijke) manier om zwanger te worden..
In mijn omgeving zijn ook zoveel vrouwen zwanger of net bevallen. Ik heb dan soms zo'n gevoel dat ze allemaal expres zwanger zijn om mij te pesten, maar dat is natuurlijk helemaal niet. Ben ook wel echt super blij voor iedereen maar ik wil eindelijk ook eens zwa ter blijven!