Wachten op NOD, wie nog meer?

@Rvis gisteren inderdaad bij de fertiliteitsarts geweest. Het zaad van mn vriend was eigenlijk meer dan goed haha. Alles zat dik boven hoe 't hoort te zijn. Inwendige echo bij mij was ook allemaal goed. Alles zag er netjes uit. Op dit moment alleen nog een formulier liggen voor bloed te prikken. Dit moet als ik net ongesteld ben (hoop natuurlijk dat ik dat niet word). Dus dat zou volgende week zijn. Dan wordt er getest op echt vanalles, schildklier, hormonen etc etc. Hele lijst staat vol met vinkjes haha. Over 7 weken de volgende afspraak en moeten gewoon door proberen, want het zwanger worden zelf is geen probleem alleen het zwanger blijven wel. Ben 3x zwanger geweest ondertussen, maar wel 2 keer een mk en een bbz. Heb wel de tip gekregen als ik weer een positieve test heb dat ik dan direct moet beginnen met 1x per dag een aspirine voor betere doorbloeding. Dus dat gaan we maar proberen als ik volgende week positief test haha.
Wij zijn nu ongeveer een jaar bezig. 13 oktober 2017 is mijn spiraal eruit gehaald.
Ik snap inderdaad wel dat je er een beetje klaar mee bent na 1,5. Maar helaas is dit de enige (natuurlijke) manier om zwanger te worden.. 
In mijn omgeving zijn ook zoveel vrouwen zwanger of net bevallen. Ik heb dan soms zo'n gevoel dat ze allemaal expres zwanger zijn om mij te pesten, maar dat is natuurlijk helemaal niet. Ben ook wel echt super blij voor iedereen maar ik wil eindelijk ook eens zwa ter blijven! 

Hoi allemaal,
Heel af en toe klets ik wel eens even mee, maar niet zo vaak. Lees al wel een hele poos met jullie mee, omdat het me toch bezig houdt! Leef op afstand mee zeg maar!
Beautygirl, gefeliciteerd! Fijn zeg!
Rvis, ik zit nu in maand 14 en loop al een paar maanden in het ziekenhuis. Net als bij Laindey ziet het er bij mij en mn vriend allemaal goed uit, maar dat frustreert me juist enorm. Waarom, als alles goed is, lukt het niet... Slik vanaf half mei clomid, eerst 50 en nu een paar maanden 100...

Hi dames, hoe gaat t met jullie? 
Ik heb even n vraagje aan jullie, hebben jullie na je eisprong ooit gehad.. dat je serieus echt extreem veel afscheiding had, maar zeg maar, echt extreem? Dat af en toe als je staat dat het lijkt alsof je druppels urine laat gaan? En als je dan gaat kijken dat het alleen maar afscheiding blijkt te zijn? Ik heb dus echt bizar veel afscheiding, zit plus minus een week+2 voor nod ofzo. 

ttxx thanks
rvis is het niet je eisprong zelf? Al had ik het mijn laatste eisprong echt niet maar juist toen ik ongesteld moest worden maar nooit geworden ben. 
Even een update van mijn kant. Ik heb mij dus sinds gisteren afgemeld en wil morgen echt weer gaan beginnen met werken. Ik kon dinsdag dus niet meer op mijn benen staan van moeheid en ik werd zo misselijk. Helaas is gisteren de misselijkheid overgegaan in overgeven. (God dank vandaag alleen nog misselijk) maar die moeheid, ik heb net gewoon 1,5 uur geslapen terwijl ik dat dus niet kan.
ik heb besloten om over 2 weken mijn werk het dus wel al te vertellen omdat ik dan op kantoor ben. Dan heb ik net de eerste echo gehad!
dat was mijn geklaag! Hopelijk voelen jullie je een stuk energieker. 

Nee ik heb mijn eisprong vorige week gehad! 
Wat naar dat je je zo misselijk en moe voelt... Maar.. het hoort erbij ? Hier heb je zo lang voor "geoefend" en straks heb je n klein wondertje! ? Maar t forum is idd voor lekker tegen elkaar te klagen.. snap t ook wel, maar het hoort er allemaal bij natuurlijk. Spannend dat je bijna je 1e echo hebt!

Terug
Bovenaan