Wachten op NOD, wie nog meer?

Dank jullie wel! Eindelijk zwanger en gelukkig zonder hulp. Totaal niet zien aankomen, en was er echt totaal niet mee bezig.
ik heb ook echt niks gevoeld van innesteling ofzo. 
Het is allemaal nog onwerkelijk maar we zijn beide zo blij! We hebben het er gisteren in bed even over gehad. De eerste echo staat gepland en de intake ook. 

Ik blijf hier langskomen hoor ladies! Jullie zijn hopelijk ook echt heel snel zwanger

@beautygirl het is jullie zo gegund! Ben oprecht blij voor jullie!
Onze afspraak is volgende week maandag 15 okt.. Vind het echt heel spannend, mn vriend ook. Die droomt er zelfs van dat zijn zaad dood is en we daarom geen goede zwangerschap krijgen ?

Vandaag alweer 6 dagen overtijd en nog geen ongi.. werd vanmorgen wel wakker met erge rugpijn, gevoelige onderbuik en lichte hoofdpijn. Heb nog een zwangerschapstest die wil ik denk ik donderdag doen als er nog geen ongi is.
 ik vond het al erg en spannend om te wachten op mijn nod en nu alweer bijna een week verder 

Vogeltjee Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je niet ongesteld wordt door de stress.. Wil natuurlijk niet je hoop weghalen, maar dat zou ook nog kunnen. Ik heb dat ook wel eens gehad. Je lichaam kan je namelijk aardig voor de gek houden. Het kan natuurlijk ook dat je pas later je eisprong hebt gehad en je dus later NOD hebt.

Terug
Bovenaan