Wachten op NOD, wie nog meer?

Hey dames! Ik heb me maar aangemeld 
omdat ik zelf in afwachting ben of het is gelukt deze maand 
misschien kunnen Julie me helpen ..  ik heb zelf een onregelmatige Cyclus nou ik heb mijn ovulatie gehad op de 13de van oktober gehad 
vervolgens op 15e begon ik een lichte bloeding te krijgen van 4 dagen wat volgens mij innestelingsbloed was en echt ook van die krampen der bij wat ik niet eerder heb gehad 
de dagen die voor bij kwamen tot nu toe voelde ik me moe hier en daar soms niet kunnen slapen trek in bepaalde dingen 1 x in de ochtend misselijk maar ook vaak na het eten misselijk ook duizeligheid gevoelige tepels  en lage rugpijn wat witte afschijding 

Gister vrijdag dus heb ik een test gedaan van de action hij was negatief ik dacht echt van huh? Maar ik voel me zo raar hoe kan dat?
zondag zou mijn menstruatie moeten beginnen  dit geeft me wel echt frustratie dit is al onze 3e ronde  ik hoop dat Julie me wat tips kunnen geven of weten wat ik kan doen 
groetjes Thaii

@Rvis in eerste instantie was er twijfel of de eitjes genoeg groeide, daarom ben ik met clomid begonnen.  Deze twijfel bleef met 50, dus toen naar 100.
Heb wat rondes met controle gehad, dit wordt nu de 3e zonder dat ik naar het ziekenhuis ga. Heb een afspraak staan op 30 november om te kijken hoe het er tegen die tijd voor staat, maar in principe zei de gynaecoloog dat ik op deze manier nog wel een poosje door moet. Ik ben 26, heb een goede eisprong en dan ligr de grens voor verdere stappen op 2/2,5 jaar...
Ik ben niet naar de osteopaat geweest, maar denk er wel over. Heb wel eens gehoord dat zij verklevingen kunnen verhelpen en je lichaam in balans brengen ofzo. Heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar ik kan er slecht tegen als ik niets kan doen. De ziekenhuisafspraken hebben me een zekere rust gegeven...

@Thaii probeer er niet te veel over na te denken. Je lichaam kan je echt flink voor se gek houden. Toch wachten tot je NOD of een positieve test...

Hoi Thai, 
En,  nog een tweede test gedaan? Het is wel zo dat als jij de 13e je eisprong had dat je niet de 15e een innestelingsbloeding kan hebben. Je innesteling vind gemiddeld 9 dagen na je eisprong plaats. Dus dat moet iets anders geweest zijn. Heb je niet toch al eerder je eisprong gehad en was de 15e niet alweer je menstruatie? Of als je pas 3 rondes bezig bent, heb je vantevoren de pil geslikt? Kan het misschien zijn dat je nog niet helemaal "ontpild" bent? 
Ttxx, 
Okay, nou hopelijk doet de clomid nu goed zijn werk dan en lukt het snel? wanneer is jouw nod?

@Rvis pas half november.. zit nu op dag 10 en nog steeds ongesteld.. pfff ik heb taaie dagen, zit even niet zo lekker in mn vel erdoor. 

Laindey hoe is het inmiddels met jou?

Ik ga er van t weekend als ik dan nog niet ongesteld ben een testje tegenaan gooien. Ik denk dat vandaag ongeveer mijn nod is. Wil zaterdag of zondag testen denk ik.... ??

3 dagen overtijd, ik ben heeeeeeeuuuuuul emotioneel vandaag. Verder last van mijn buik al 3 weken en veel druk op mijn blaas. En soms misselijk. Hoewel ik vandaag wat minder last van mijn buik heb en de andere klachten maar wel heel emo. Ik heb wat rozige afscheiding gehad. Ik voel me anders. En ik voel me niet of ik ongesteld moet worden. Maar de testen zijn momenteel negatief. Dus het is even spannend. 

Ik schrijf graag met jullie mee. Dit is de eerste ronde voor een derde kindje.. op dag 15 licht bloedverlies gehad en ik verwacht nu mijn nod morgen. Alleen Geklust gehad op dag 15 en 16.. hoe groot is de kans. Woensdag en vandaag al een test gedaan Omo wit... verwacht er eigenlijk nog vrij weinig van... ben zoo ongeduldig ?

Terug
Bovenaan