Wachten op NOD, wie nog meer?

Thnx beautygirl! Hoe is het met jou?
Zwaluwveertje, spannend zeg!! Wanneer had je getest? 
Annoot, als je nod morgen is kun je denk ik  beter nog eventjes wachten voor je weer test. Dagje of 2? Je HCG (als je zwanger bent) verdubbelt nl elke 2 dagen. Dus als je gisteren nog negatief hebt getest zou ik nog even wachten mits je niet ongesteld word. 
Mijn nod was als het goed is afgelopen donderdag.. Wil morgen eigenlijk testen, durf niet zo goed ?

RVis oh spannend! Heb je inmiddels al getest? Hier vooral heel erg moe. Van de week had ik wat oud bloed maar dat is over. Maandag eerste echo! 

Spannend Rvis, ben heel benieuwd!

Beautygirl, hoelang heb jij er uiteindelijk over gedaan? Leuk en spannend joh, eerste echo!

Ttxx heel spannend! Aaf als het hartje klopt toch ook wel leuk. Afwachten! 
Wij hebben er 13 maanden over gedaan. Hebben heel veel ovulatie testen gebruikt, maar de laatste maanden die van CB. Die werken zo fijn. Anders had ik mijn laatste eisprong niet doorgehad 

@Beautygirl hoever ben je inmiddels en hoe is het met je? Spannend maandag de eerste echo! Alvast heel veel succes! Ik kom na maandag zeker weer even langs om te lezen hoe de echo geweest is! Wij hebben dinsdag alweer de groeiecho bij 30 weken!
@RVis hoe is het met je, hoop zo dat je weer een mooie positieve test in je handen hebt! 

Negatief... ? Ik had zo gehoopt dat ie positief was!! Het word nu wel eens tijd..
Oh leuk, je eerste echo.... beautygirl! ?? 

Terug
Bovenaan