Wachten op NOD, wie nog meer?

Niroflo ik ben maandag 7 +6 na eigen berekening. Ik voelde me twee weken geleden veel beter. Vooral heel erg moe, hoofdpijn en misselijk! Maar alles over voor dit kleine mensje in mij. 
RVis oh nee! Even afwachten hopelijk word de test positief. Ik duim nog even door
maandag avond kom ik bij jullie terug na de echo.

Hi,
Ik zit in hetzelfde schuitje.. :)
Afgelopen donderdag bloedgeprikt en vrijdag de uitslag gehad. Ik heb inderdaad een eisprong gehad. Ik had een ovulatietest gedaan van CB en die gaf een smiley, dus wist wel een beetje dat ik een eisprong had gehad. Maar toch fijn als het bevestigd wordt.
Nu maar hopen dat het bevrucht is. Ik wacht tot volgend weekend. Ik heb eigenlijk geen menstrutie gehad afgelopen jaar dus heb niet echt een cyclus. Doordat ik bij gyn ben geweest wist ik dat er 1 groot genoeg was en dat ie elke moment kon springen.
Volgend weekend op zondag ga ik testen. Hopelijk kan ik testen en ben ik niet eerder ongesteld... Spanneng!! wachten duurt me nu al te lang haha.. :)
Ik heb al wel vanaf mijn eisprong elke keer last van mijn buik. Hopelijk is dat een goed teken en niet het teken dat ik ongesteld ga worden.

@Rvis, misschien heb je te vroeg getest.. Hopelijk krijg je als nog een positieve test..

Groetjes Marina

Hoi marina, spannend! Eerste ronde dus? 
Ik heb niet te vroeg getest, ik wist wanneer ik kon testen. Wat ik wel vaag vind.. is dat ik nu al op cyclusdag 36 zit, nog niet ongesteld ben, en dat ik deze keer juist een hogere dosis clomid heb gehad. Ik denk dat ik ga vragen of ze me aankomende cyclus weer in de gaten willen gaan houden met echo's enzo. Als ik niet ongesteld word morgen ga ik mijn arts bellen, normaal moest ik altijd een belletje geven als mijn cyclus langer dan 35 dagen was. 
En als klapper op de vuurpijl kreeg ik gisteren een telefoontje van iemand die ik ken, dat ze zwanger is. 2e ronde. Wat ik nu ga zeggen heeft niks met misgunnen te maken, maar ik voelde me gisteren echt even in elkaar storten. Heb echt even gejankt! Ik wil het ook zo graag.. en word nu al zo lang elke keer weer teleurgesteld.. Ik vraag mij echt af, wanneer mag het dan voor mij eens zo zijn! 
Sorry dit moest even.. Ik voel me zo verdrietig! Het wachten word zo frustrerend!

Rvis, ik herken je gevoel zo... je moet nog doen alsof je blij bent voor die ander ook... dat ben je ook wel, maar het is zo dubbel...
Ik gad de afgelopen week 3 aankondigingen via instagram. Wel geen mensen met wie ik echt om ga, maar zie nu wel heel de tijd foto's van groeiende buiken voorbij komen.. 
Ik zit nu rond mn eisprong, dus nog even geduld.
Slikte je nu 100 of al 150 mg clomid?

Ik slik 100mg clomid nu. Heb de eerste 2x 50 geslikt, toen 100, toen 75 tm juli.. en nu 100mg. Maar heb in al die tijd nog nooit zon lange cyclus gehad. (Met clomid dan) dat vind ik heel raar! Morgen dag 37... 
Ja.. weet je. Soms is t gewoon even moeilijk als iedereen om je heen zwanger word. Ik kan me daar gelukkig meestal wel vanaf zetten, maar merk dat ik het de laatste tijd wel af en toe een beetje zwaarder heb. De wens word steeds groter ook. Maargoed.. dat begrijpen jullie hier allemaal ook. 
Ah, rond je eisprong! Goed klussen dus! Succes!!

He balen! Cliche, maar je weet nu wel waar je aan toe bent...
Ik heb met clomid ook een cyclus gehad van 38, de maand erna was het weer korter... een lijf doet soms rare dingen...

Hi Rvis,
Ja eerste ronde, maar eigenlijk nog zonder clomid. Het weekend ga ik testen anders op cyclusdag 3 beginnen met clomid 50.

Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden. Maar kom op positief blijven en gaan voor de volgende ronde. Na regen komt zonneschijn..
Het is inderdaad vervelend als je berichten van andere hoort of ziet dat die wel zwanger zijn. Lastig om leuk te doen. 

@Ttxx, succes met "klussen" :)

Terug
Bovenaan