Wachten op NOD, wie nog meer?

Marina, 
Oke spannend. Succes!
Ja ik weet dat ik positief moet blijven, maar na 1,5 jaar word dat soms wel op de proef gesteld. 
Vanmorgen bij de arts geweest, ga nu naar de hoogste dosis clomid. 150mg. En krijg weer controle's met echo's. Dat ga ik nog een paar rondes proberen, en anders gaan we over op spuiten. Volgende week vrijdag de eerste echo op cyclusdag 13. Dan begint het klussen weer.... 

Rvis, twijfelt de arts of je eisprong goed is? Iets anders dan clomid was geen optie zei mijn arts, omdat ik een eisprong heb.
Ben benieuwd wat bij jou de redenatie ervan is dan! Wel fijn als je zo dingen aan elkaar kunt vragen trouwens!

Ttxx, ik heb pcos. Ik heb van mijzelf maar heel af en toe een eisprong. Voor ik startte met clomid had ik cyclussen van 50-60 dagen. Te veel eiblaasjes in mijn eierstokken die niet goed groeien, en dus niet springen. 

@Beautygirl ik kom elke dag even langs in dit topic, maar na zaterdag heb ik geen bericht meer van je gezien, je echo was toch hopelijk wel goed afgelopen maandag, ik hoop het zo voor jullie!?

Hi,
Nou ik ben vandaag ongesteld geworden. Beetje een domper maar toch ook weer niet. Zou leuk zijn geweest als ik zwanger zou zijn. Maarja ik ben voor het eerst weer eens ongesteld na het stoppen van de pil. 309 dagen geleden.
Vanaf zondag aan de clomid. Ben benieuwd.

Groetjes

Hoi!! Ja ik!! Pfff.. idd weer reetespannend. Heeft één van jullie zins de eisprong ook zo last van onderbuik en onderrug? Ik de hele dag. Ik kan er praktisch niks over vinden. Zit nu dag 6 na de eisprong. Ook voorover zitten is niet comfortabel. Iemand ervaring?? 
Liefs olijfje 

@NiRoFlo oh ik ben het helemaal vergeten. Oeps, sorry!
maar alles was goed! Het hartje hebben we gezien en wauw wat is het bijzonder! Ik ben zoals ik zelf heb uitgerekend verwachten we ons kindje op 18 juni 2019! 26 november de termijnecho, ik kijk er zo naar uit
Afgelopen woensdag meteen de intake gehad en van alles doorgesproken. 

Terug
Bovenaan