Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb mijn NOD tussen nu en komende dinsdag, dus ben ook geduldig (en stiekem best ongeduldig) aan het wachten.
Ik voel me nog niet alsof ik ongesteld ga worden. Wel erg last van vermoeidheid.
Oooh Dns. Dubbel spannend... geduldig afwachten!
Sharonam, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Iris, wat jammer.. op naar de volgende ronde...
Stipje, nog heeeel eventjes voor jou dus! Ik duim!
Ik heb vanmorgen, veeeeeel te vroeg natuurlijk een test gedaan..
Omdat ik steeds meer twijfel of mijn bruinverlies niet gewoon mijn ongesteldheid is en dat mijn lichaam (door mijn gestress) in de war is!
Natuurlijk hartstikke wit! Ik zit ruim 6 dagen voor NOD en het was geen ultragevoelige test... ik heb hierdoor echter wel een kleinnnn beetje hoop laten varen. Maar we wachten af...
Ik heb ook een dubbelsprong gehad’ en had een hele vroege eisprong gehad. Eigenlijk zou ik 6 november pas mijn NOD moeten hebben. Maar toch vanmorgen ff getest’ de test streep was even donker als de controle streep dus absoluut een echte knaltest. Dit heb ik alleen bij mijn vorige 2 tweelingzwangerschappen gehad dus ben benieuwd. Ben helemaal blij’ maar toch ook erg bang. 7 november heb ik pas echt rust in mijn hoofd. .
Mamatje gefeliciteerd ?, ik las het antwoord in een andere topic. Wat super spannend. Mijn eisprong is ook erg vroeg en zeer pijnlijk deze keer, had jij dat ook?
Een zwangerschapstest DNS en 2 echte dikke strepen. Ik ben dus inmiddels doorgegaan naar de juli groep’ hopelijk kom ik jullie ook in de juli groep tegen. Ik duim voor jullie.