Wachten op NOD, wie nog meer?

Dankje voor je reactie mama-tje 
Heb normaal idd een regelmatige cyclus nog nooit eerder bloed verlies gehad dan de dag van me ongesteldheid  ik zou de 28e ongesteld moeten worden volgens de app.
Ik had gister wel een test gedaan maar die was negatief. Maar dat is natuurlijk nog voor me nod en had wel gelezen dat je ervoor vaker negatief test.
Blijf nog hoop houden ?

Na de innesteling begin je HCG aan te maken dit begint vanaf 5 en verdubbeld elke 2 dagen (gemiddeld dan he) de meeste testen reageren pas vanaf 20/25 HCG. Sommige vrouwen hebben van zichzelf een hoge HCG waarden wel onder de 5 als ze niet zwanger zijn’ maar bijvoorbeeld 4,9 dus die testen soms al 6 dagen voor de oorspronkelijke NOD. Ik heb van mijzelf een hele lage HCG waarde laatste keer 0,1 HCG. Maar na 4 kids weet ik dat ik wel vruchtbaar ben’ maar alleen test ik altijd gemiddeld een week na NOD pas positief. Dat is ook geen probleem of belemmering ofzo maar ieder lichaam werkt weer anders.

Hallo dames,
Ben ik nog eens. Eerder deze week heb ik de negatieve testen gehad. Heb er twee gedaan.
Nu heb ik zojuist op het werk toch nog eens getest. Vandaag 5 dgn overtijd. Toch wel een licht positief streepje. Aangezien op het werk ben en echt enorm twijfelde ben ik wel naar de arts gegaan omdat ik een objectieve mening wilde. Ook zij zagen het vage streepje duidelijk. Volgens hem zou het de komende dagen duidelijker moeten worden dan.
Moet zeggen dat ik toch wel geschrokken ben. Ik had er namelijk helemaal geen rekening meer mee gehouden.. Er gaat ook vanalles door mij heen op het moment...

Alle nieuwe dames welkom en klets gezellig mee ?. 
Sharonam wat maakt jouw berichtje mij ontzettend blij, ik had al zo een goeie hoop voor jou. Het kan een late innesteling zijn of misschien heb je van hezelf weinig hcg dat het zolang geduurt heeft dat de test een "nu nog" vaag streepje geeft. Ben erg blij voor je en hoop van je te lezen over 2 dagen dat je een knal test hebt.

SpannendSpoonie, ik heb er geen ervaring mee maar hoop voor je dat het een innestel bloeding was en dat je over een paar dagen een mooie streep op je test hebt.
Crystalclear gefeliciteerd met je trouwdag, kan me voorstellen dat je veel stress hebt gehad en dat het nu moeilijk te bepalen is waar je nu in je cyclus bent. Ik vind het ook moeilijk om mijn mond te houden tegen mijn schoonzusje bijvoorbeeld daarom is dit forum echt een uitkomst voor me, we zitten allemaal met dezelfde wens en dat bind ons terwijl we rlkaar niet eens kennen. Hoop ook voor jou dat het snel raak is

thnx mama-tje :)
lief van je dns!:) Ik ben enerzijds blij maar ook wel heel bang, ik durf er haast nog niet van uit te gaan vandaar dat ik ook gevraagd heb of er even meegekeken kon worden. Het was zo licht dat ik blijf twijfelen of ik het wel goed had, gek wordt je ervan..
Hoe gaat het bij jullie?

Oeh wat spannend sharonam.. ja ik begrijp je volkomen. Woensdag mijn nod dag gehad. Niet ongesteld wel erge hoofdpijn , gevoelige buik en borsten. Zit nu 3 dagen overheen. Thuis testen heb ik alleen maar slechte evaringen helaas mee. Arts gesproken en zijn advies maandag nogmaals een test doen en dan bellen. Of zwanger of miskraam op komst ... liefs 

Terug
Bovenaan