Wachten op NOD, wie nog meer?

Spannend mountaintje. Je zit een paar dagen na je eisprong toch?
Ik heb ook wat geks want mijn cervix slijm word niet minder maar alleen maar meer ?, ik heb toch echt duidelijk de eisprong gevoeld en had al paar dagen kramp maar na de 2 felle steken is de pijn weg. Maar is echt niet normaal meer zoveel?. 

Wat leuk nieuws mama-tje, gefeliciteerd!

Ik ben momenteel enorm aan het balen. Na een beetje bekomen te zijn van de licht positieve test wilde ik voor mezelf toch meer duidelijkheid, dus nog een test gedaan: negatief.

Nu heb ik op dit moment wel een heel onregelmatig schema vanwege mijn nachtdiensten. En is de andere test gedaan nadat ik terug ben gekomen van mijn dienst. Maar ik heb natuurlijk gedronken en veel moeten plassen. Ergens hoop ik dus erop dat het hcg nog niet zo hoog was en doordat ik veel gedronken had e.d. het misschien niet uitte in de test. Echter is mijn hoop op zwangerschap wel weer echt afgenomen. Ik ga er voor nu nog maar even vanuit dat het niet is. Iemand hier ervaring mee?

Dns een week na mn eisprong zit ik nu. Zou morgen met een extra vroege test mogen testen. (Ga ik niet doen hoor)
Vrijdag zou ik ongesteld moeten worden. (Wat ik natuurlijk niet hoop)

Sharonam jeetje meis hopelijk komt het inderdaad door een te laag hcg.
Welke test heb je nu gebruikt ?

Hallo meiden.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer mijn NOD is.
Aankomende woensdag is het 6 weken geleden dat ik ongesteld ben geweest.
Ik heb in Juni een miskraam gehad en voor mijn miskraam had ik altijd rond de 6 weken een cyclus. Ik denk dat ik weet wanneer mijn eisprong is geweest omdat ik toen vruchtbaar slijm had maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb wel vanaf maandag ontzettend rommelende darmen en elke dag wel 2x naar de wc terwijl ik normaal maar 1x per week ga. Gisteren een paar x duizelige vlaag jes en ook een aantal dagen last van mijn tepels gehad, lijkt nu iets minder te worden. Heb wel al een aantal dagen behoorlijk wat witte afscheiding, heb wel een inlegkruisje nodig en kan me herinneren dat ik dat vorige cyclussen voor NOD niet had, maar dat weet ik niet meer zeker. Iig niet zO veel. 
Wat denken jullie, zou ik woensdag een testje wagen? 

Sharonam wat vervelend, nu zit je helemaal in onzekerheid, ik hoop voor je dat het toch nog goed is. Laat je even weten als je weer testje gedaan hebt?
Mali mali als ik jou was zou ik gewoon een testje wagen dan weet je het in ieder geval. Wij willen het ook weten ?.

Terug
Bovenaan