Wachten op NOD, wie nog meer?

Een streep is een streep Sharonam en die wordt steeds duidelijker. Sowieso bij een positieve test’ ga he snel merken dat het echt zo is ?

Sharonam wat fijn dat je een posi test hebt gefeliciteerd!
Je zal zie als je over 2 dagen test se streep veel dikker is.
Ik heb ook iets geks het is nu 4 dagen na mn eisprong en heb best wel veel last van afscheiding (sorry voor het onsmakelijke verhaal) ik moet echt wel mn btoek even verschonen tussendoor. Het stinkt niet en is ook niet afwijkend.
Herkend iemand dit? 

Ik heb dat ook soms mountaintje, is het wit? Ik weet alleen als het na je nod is dat het met een zwangerschap te maken kan hebben maar het hoeft niet zo te zijn. Op google word je er ook niet echt wijzer van. 
Bij mij loopt het ook erg vaag deze cyclus, zondag was de laatste dag van mn menstruatie en vanaf maandag heb ik al veel vruchtbaar slijm en buikpijnen, nu nig steeds, weet dus ook niet of mn ei nu wel of niet gesprongen is ?. Ik heb nog nooit zolang ovulatiepijn gehad.  Als het aan blijft houden toch maar even naar de dokter

Irisss wat spannend, hoop voor je dat het raak is?.
Sharonam kan je geen foto uploaden? Ik hou van meeturen?. Het is mij overigens nog nooit gelukt om hier een foto te plaatsen hoor dat mogen ze best een beetje makkelijker maken?

Dns het is beetje dun en witachtig doorzichtig.
Lees inderdaad dat dit direct na bevruchting op kan treden. Ik heb er verder geen vervelende klachten bij zoals extreme krampen dus het zal wel goed zijn. Het is meer een naar gevoel dat het zo nattig wordt zeg maar.

Goedemorgen dames ! Hier helaas rode duiveltjes .. met erge krampen..: morgen weer nieuwe ronde met medicijnen .... hoe is het met de rest van jullie? Liefs 

Die afscheiding is redelijk normaal’ zolang het niet jeukt of wit en brokkelig is’ want dit komt ook wel eens voor in een zwangerschap en dat kan candida zijn of zoiets’ dan moet je contact opnemen met je huisarts. De afscheiding zorgt ervoor dat er geen vuil en/of infecties bij je baarmoeder komen (verkleint de kans) sowieso is het altijd nodig om van voor naar af te vegen bij een toiletbezoek’ maar in de zwangerschap extra op letten.

Hè irisss wat jammer zeg, balen :(.
moutaintje dat klinkt echt gewoon afscheiding, heb ik vaak ook maar soms ook weer niet daar is geen pijl op te trekken bij mij. 
Nou dames heb gister overduidelijk mijn eisprong links gevoelt dik een half uur lang maar daarna voelde ik dus ook recht een flinke steek en ben een beetje bang dat ik deze maand dus een dubbele eisprong heb gehad ?. En nu zit ik dus op het wachtbankje ? Gezellig?

Terug
Bovenaan