Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weetje wat dan zo stom is? Als je weet dat je ongesteldheid er aan zit te komen je toch helemaal gek maken met voel ik zus, voel ik zo? Volgens mij houd ik mezelf gewoon onwijs voor de gek. Moe al de hele herfst en misselijk praat ik mezelf aan... Vorige maand was erg rommelig en wat ik kan terugvinden vanaf de 23e. Dus als ik steeds een a twee weken verspring zou ik misschien pas 7 december op iets kunnen hopen als er al iets is...
Knuffeltje, ja dat herken ik zo! Probeer er dit keer iets nuchterder mee om te gaan.. Maar meestal lukt me dat de eerste week na de eisprong nog redelijk, en dan die 2e week totaal niet meer? Morgen is mijn 1e week om! Dan nog 1 week tot mijn nod.... ??
Ik wil gewoon haast niet meer naar de wc omdat ik gewoon niet wil weten of de dijken toch doorbreken ? Iedere ochtend beroerd en iedere morgen niet ongesteld. Ik geloof morgen echt overtijd. Vorige x begon 23-10. Wel onwijs meer slijm en daarom toch bang dat mn lichaam me weer voor de gek houd ...
Spannend knuffeltje! Nog geen menstruatie? Ik heb maandag mijn nod... Totaal geen symptomen, dus verwacht er niet veel van. Gisteravond wel lichtjes misselijk, maar misschien had i k iets te veel gevulde speculaas gegeten ??