Wachten op NOD, wie nog meer?

Beautygirl fijn dat alles zo goed gaat zeg! Tijd gaat idd erg snel! 10 weken alweer! Voor je het weet heb je je kindje in je armen. 

Spannend allemaal zeg! Ik zit 4 dagen voor m'n NOD.. Kan niet niet wachten en mijn hele lichaam zegt dat het raak is en toch heb ik er geen vertrouwen in en durf ik er niet teveel op te hopen. ? 

Laindey, wat leuk!!! Proficiat zeg!! En goed van je dat je even hebt los gelaten, knap dat je het kan! Maar wel goed! Hopelijk zet je menstruatie niet door! Duim voor je!

Beautygirl, wauw 10 weken alweer! Fijn voor je dat alles zo goed gaat!! Ben wel een tikkeltje jaloers hoor! ? Mag wel toch? ?

Bailey en Jill, spannend! Even afwachten nog dus!!
Hopeformomtobe, ja dat gevoel ken ik. Niet durven te hopen! Succes!!

Zou gister de rode duivels moeten krijgen maar tot op heden is er niks, wel enorme hoofdpijn en het maagzuur wat steeds naar boven komt ook niet al te prettig. Geen idee wanneer testen zou kunnen wil het niet te vroeg doen het kan natuurlijk altijd nog doorbreken. 

@Laindey wauw, gefeliciteerd! Positiviteit in deze lastige periode is goed voor je!!

Hier weer door naar de volgende maand, helaas ongesteld geworden..

[quote quote=10135338]Laindey, wat leuk!!! Proficiat zeg!! En goed van je dat je even hebt los gelaten, knap dat je het kan! Maar wel goed! Hopelijk zet je menstruatie niet door! Duim voor je! Beautygirl, wauw 10 weken alweer! Fijn voor je dat alles zo goed gaat!! Ben wel een tikkeltje jaloers hoor!  Mag wel toch?  Bailey en Jill, spannend! Even afwachten nog dus!! Hopeformomtobe, ja dat gevoel ken ik. Niet durven te hopen! Succes!![/quote]
Je mag zeker jaloer zijn. Heb ik toen ook gehad toen iedereen zwanger was. Ik snap helemaal je gevoel. 
Ik blijf jullie volgen, want jullie zijn veel te gezellig en wil natuurlijk ook horen waneer er bij jullie een kindje op komst komt.

Helaas vandaag wat roze afscheiding gehad. Is wel weer gestopt, maar ik denk dat het een voorteken van het ongi worden is. Al hoop ik dat het een innestelingsbloeding is ga ik uit van het ergste. Ik had even buikpijn, nu alles rustig en eigenlijk geen roze afscheiding meer..
Het is zo vervelend, de voortekenen waren zo duidelijk voor een zwangerschap, maar vrees nu een teleurstelling. 

Terug
Bovenaan