Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik ben even een maandje inactief geweest op t forum. Deze maand hebben we even alles gelaten zoals t was en weer volop geleefd. Heel wat feestjes gehad en 2 weekendjes weg. Flink wat wijntjes op ook? 
Oh en groot nieuws! Ik ga trouwen! ❤️ Mn vriend heeft me 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd ?
Ik ben inmiddels 1 dag overtijd nu. Dat denk ik toch tenminste want ik heb echt geen idee wanneer ik mn ei heb gehad deze maand. Gisteren getest, was negatief. Vandaag wat lichtroze verlies bij afvegen. Wss morgen of overmorgen ongesteld dus. 

Vandaag zouden de rode duivels moeten komen normaal gesproken is het vrij stipt tot nu toe nog niks laten we hopen dat het zo blijft wel veel witte afscheiding  en enorme koppijn dus ben er bang voor

[quote quote=10135213]Ik ben even een maandje inactief geweest op t forum. Deze maand hebben we even alles gelaten zoals t was en weer volop geleefd. Heel wat feestjes gehad en 2 weekendjes weg. Flink wat wijntjes op ook Oh en groot nieuws! Ik ga trouwen! Mn vriend heeft me 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd Ik ben inmiddels 1 dag overtijd nu. Dat denk ik toch tenminste want ik heb echt geen idee wanneer ik mn ei heb gehad deze maand. Gisteren getest, was negatief. Vandaag wat lichtroze verlies bij afvegen. Wss morgen of overmorgen ongesteld dus.[/quote]
Oh wauw! Gefeliciteerd! Wat zal jij je gelukkig voelen. Had je het zien aankomen?

[quote quote=10134670]Hi allemaal,even niet actief geweest, maar ben benieuwd hoe het gaat hier? Las wel allemaal berichten, maar die zijn inmiddels ook alweer even geleden. Nog nieuwtjes? Ik zit nu rond mijn eisprong, heb 2 eitjes dit keer! Denk dat ze vandaag gaan springen, er was vanmorgen op de echo namelijk al wat vrij vocht te zien, dus kans is groot! Strx voor de zekerheid nog 1x klussen. En dan begint het wachten weer [/quote]
Oh wat een spannende periode weer! Ik ga duimen voor je. Je heb alle kansen benut, meer had je niet kunnen doen.

Beautygirl ohh ik ben zo gelukkig ja! Ik had het niet verwacht. We hebben het de laatste tijd wel veel over trouwen gehad maar ik had echt niet verwacht dat hij me al zo snel zou vragen haha

Beautygirl hoe is het met jou? Las dat je de eerste echo hebt gehad inmiddels :) Ben je erg misselijk, veel last van de kwaaltjes? 

Laindey we hebben maandag de termijnecho! Het vliegt echt voorbij de weken. Inmiddels vandaag 10 weken zwanger. De kwaaltjes zijn een stuk minder geworden, al ben ik nog wel moe! Ik doe het zowel thuis als op het werk iets rustiger aan. 
Ik heb misschien het geluk dat ik maar een paar keer misselijk ben geweest. 

Terug
Bovenaan