Hey hey
Ik had eigenlijk vrijdag de 4de of zterdag de 5de ongesteld moeten worden. Dit is voor ons ronde 4. Eerste 2x menstruatie op dag 29 en de derde keer op dag 31. Nu dus volgens de app al 8 dagen over tijd. Op de 6de dag overtijd met ochtendurine test gedaan (die 2 voor 5 euro van de kruidvat) en negatief.
Echt "symptomen" heb ik nog niet denk ik. Niks wat echt aan houdt tenminste. Wel paar dagen dat ik eind middag al erg moe was, paar dagen (wisselt steeds) heel erg hongerig misselijk gevoel als dat logisch is. Soms wat gepruttel in mijn buik en veel scheetjes (sorry voor de info). Mijn borsten voelen erg warm aan, vind mijn man ook maar ik merk niet echt pijn of gevoeligheid of verandering.
Ik wil nu maandag of dinsdag weer testen (dag 9 of 10). Wat zouden jullie doen als die nog steeds negatief aangeeft? IK merk dat we de laatste twee dagen wel heel erg fantaseren over wat als....maar vind dat ook beetje eng want stel dat het vals alarm is hahaha. Iemand advies? tips? hetzelfde meegemaakt?