Wachten op NOD, wie nog meer?

Citrus ik heb afgelopen maandag weer controle gehad + pretecho (16 weken controle) en ik zit elke keer weer in spanning of er een kloppend hartje zit. Ik voel namelijk de kleine nog niet, dus is een hele opluchting als ik de baby hoor en zie.  Wij hebben te horen gekregen dat wij een meisje krijgen
RVis oh nee! Stom! Ik ga heel hard duimen deze cyclus.

Ja denk dat dat zo blijft ja. Wat leuk dat je een meisje krijgt :)  iedereen in mijn omgeving hoopt ook op een meisje haha, komt vast omdat ik 2 jongens heb ;) nog een week of 8 wachten.. 
Rvis, ontzettend balen! Ook ik duim weer voor je verder!! Dikke knuffel. 

Hey hey
Ik had eigenlijk vrijdag de 4de of zterdag de 5de ongesteld moeten worden. Dit is voor ons ronde 4. Eerste 2x menstruatie op dag 29 en de derde keer op dag 31. Nu dus volgens de app al 8 dagen over tijd. Op de 6de dag overtijd met ochtendurine test gedaan (die 2 voor 5 euro van de kruidvat) en negatief.
Echt "symptomen" heb ik nog niet denk ik. Niks wat echt aan houdt tenminste. Wel paar dagen dat ik eind middag al erg moe was, paar dagen (wisselt steeds) heel erg hongerig misselijk gevoel als dat logisch is. Soms wat gepruttel in mijn buik en veel scheetjes (sorry voor de info). Mijn borsten voelen erg warm aan, vind mijn man ook maar ik merk niet echt pijn of gevoeligheid of verandering.
Ik wil nu maandag of dinsdag weer testen (dag 9 of 10). Wat zouden jullie doen als die nog steeds negatief aangeeft? IK merk dat we de laatste twee dagen wel heel erg fantaseren over wat als....maar vind dat ook beetje eng want stel dat het vals alarm is hahaha. Iemand advies? tips? hetzelfde meegemaakt?

Kan ik ook aansluiten? Hier ook iemand op het wachtbankje. Goed gevoel bij deze keer, maar zegt natuurlijk helemaal niks. Ik mag nog zeker een week wachten.. 

Ik zit ook op het wachtbankje. Vandaag cd 35. Vanmorgen getest met een Kruidvattest, maar helaas negatief. Ik ga er dus ook niet vanuit dat ik zwanger ben. 
Even later had ik opeens lage rugpijn en een menstruatiegevoel in mijn buik. Ik dacht dus echt dat het door ging breken, maar op dit moment is het gevoel bijna weg. Rugpijn is er zeker niet meer. Dus het is weer afwachten en dat vind ik heel moeilijk. 
Ik baal vooral weer van de lange cyclus. 

Terug
Bovenaan