Wachten op NOD, wie nog meer?

Spannend allemaal zeg! Ik zit precies een week voor mijn NOD en kan echt niet wachten. Vind het zo spannend! Veel rugpijn gehad en steken in mijn liezen. Sinds vanochtend heel erg last van een borrelbuik. Die is dus duidelijk van streek. En mijn borsten zijn opeens een halve maat groter. Dit heb ik rond m'n menstruatie nooit. 
Toch maar afwachten, het duurt zo lang! Vooral omdat het zo onzeker is. Kan het echt niet aan haha. 
Ik wil eigenlijk een vervroegde test doen, maar pest mezelf alleen maar! 

Spannend allemaal zeg! Ik zit precies een week voor mijn NOD en kan echt niet wachten. Vind het zo spannend! Veel rugpijn gehad en steken in mijn liezen. Sinds vanochtend heel erg last van een borrelbuik. Die is dus duidelijk van streek. En mijn borsten zijn opeens een halve maat groter. Dit heb ik rond m'n menstruatie nooit.  Toch maar afwachten, het duurt zo lang! Vooral omdat het zo onzeker is. Kan het echt niet aan haha.  Ik wil eigenlijk een vervroegde test doen, maar pest mezelf alleen maar! 

Spannend allemaal zeg! Ik zit precies een week voor mijn NOD en kan echt niet wachten. Vind het zo spannend! Veel rugpijn gehad en steken in mijn liezen. Sinds vanochtend heel erg last van een borrelbuik. Die is dus duidelijk van streek. En mijn borsten zijn opeens een halve maat groter. Dit heb ik rond m'n menstruatie nooit.  Toch maar afwachten, het duurt zo lang! Vooral omdat het zo onzeker is. Kan het echt niet aan haha.  Ik wil eigenlijk een vervroegde test doen, maar pest mezelf alleen maar! 

Hallo dames,
Ik zou graag met jullie mee willen schrijven. In augustus ben ik gestopt met de pil omdat mijn man en ik graag voor een kindje zouden willen gaan. We zijn beiden 31. 
Vanaf augustus ben ik gelijk met ovulatietesten aan de slag gegaan en vorige maand en deze maand uiteindelijk mijn eisprong weten te vinden. We hebben dus ook deze maand weer erg ons best gedaan. Hopen dat het raak is! Mijn NOD is op 24 januari. 
Iedere maand tijdens het wachten houdt het me ontzettend bezig. Ondanks dat ik weet dat het ontzettend lang kan duren en wij nu zelf natuurlijk pas net 5 maanden bezig zijn, begin ik me toch stiekem een beetje zorgen te maken. Enerzijds komt dat doordat mijn man soms klachten heeft na de seks. Hij heeft dit al zijn hele leven. Als hij veel gedronken (ook niet-alcoholisch) heeft krijgt hij na de seks een brandering gevoel. Ergens zit mij dat toch niet lekker en ben ik bang dat dit ook van invloed is op mogelijk kinderen krijgen. Hij is er al voor naar de huisarts geweest. Die gaf aan dat dit hier geen effect op had, maar kon ik niet aangeven waar de pijn dan wel vandaan kwam. Ik vraag me dan ook af of hij dit met zekerheid kan zeggen als hij niet weet wat het dan wel is. Vinden jullie mijn zorg terecht of niet? 
Ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben en iedere maand vanalles lijk te voelen. De ongesteldheid is ook iedere keer weer een teleurstelling, ondanks dat ik weet dat 5 maanden helemaal nog niet lang is. 
Ik schrijf in ieder geval graag met jullie mee en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Hallo lieve dames,
Ik zou graag met jullie meeschrijven. Wij gaan proberen om zwanger te worden van ons 1e kindje. Ik ben 28 en mijn vriend 30.
Ik zit nu ook op het wachtbankje. Afgelopen November zijn we gestopt met de pil en dit is dus onze 2e ronde. Mijn vorige cyclus was 28 dagen.
Ik had mijn eisprong berekend aan de hand van mijn vorige cyclus en kwam uit dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong zou hebben. Persoonlijk denk ik dat ik hem vrijdag heb gehad. Ik voelde namelijk krampen in mijn onderbuik al 2 dagen (en dit verdween die dag) en ook mijn cervixslijm was doorzichtig/wit en erg elastisch (aangezien ze zeggen dat je dan op je vruchtbaarst bent?) 
Gerekend aan de hand van mijn laatste cyclus zou mijn NOD 23 januari zijn.
Spannend!! 
Succes voor jullie allemaal! 
Liefs Sabine

Hallo Dames,

Al poosje  niks laten horen van me ik zou eigenlijk morgen ong moeten worden maar ik heb een raar gevoel kon het dus niet laten gister en eergister getest negatief het zat me toch niet helemaal lekker vanavond en dus weer een test gedaan nu twijfel ik echter of deze niet gewoon positief is uitgevallen wie weet hoe ik een foto kan plaatsen zodat jullie ook jullie mening kunnen geven over de test. 

Spannend kerstroos, hopelijk waren die eerdere testen dan toch te vroeg en is deze alsnog positief! Ik duim voor je mee!
Ik heb geen idee hoe je een foto kan bijvoegen dus daar kan ik je helaas niet mee helpen..
Liefs Sabine

[quote quote=10154032]Spannend kerstroos, hopelijk waren die eerdere testen dan toch te vroeg en is deze alsnog positief! Ik duim voor je mee! Ik heb geen idee hoe je een foto kan bijvoegen dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.. Liefs Sabine[/quote]

Bij topic zwangerschaptest staat een foto nu
2 mensen die al zeggen dat ze wat zien, daar kun je even kijken

Terug
Bovenaan