Hallo dames,
Ik zou graag met jullie mee willen schrijven. In augustus ben ik gestopt met de pil omdat mijn man en ik graag voor een kindje zouden willen gaan. We zijn beiden 31.
Vanaf augustus ben ik gelijk met ovulatietesten aan de slag gegaan en vorige maand en deze maand uiteindelijk mijn eisprong weten te vinden. We hebben dus ook deze maand weer erg ons best gedaan. Hopen dat het raak is! Mijn NOD is op 24 januari.
Iedere maand tijdens het wachten houdt het me ontzettend bezig. Ondanks dat ik weet dat het ontzettend lang kan duren en wij nu zelf natuurlijk pas net 5 maanden bezig zijn, begin ik me toch stiekem een beetje zorgen te maken. Enerzijds komt dat doordat mijn man soms klachten heeft na de seks. Hij heeft dit al zijn hele leven. Als hij veel gedronken (ook niet-alcoholisch) heeft krijgt hij na de seks een brandering gevoel. Ergens zit mij dat toch niet lekker en ben ik bang dat dit ook van invloed is op mogelijk kinderen krijgen. Hij is er al voor naar de huisarts geweest. Die gaf aan dat dit hier geen effect op had, maar kon ik niet aangeven waar de pijn dan wel vandaan kwam. Ik vraag me dan ook af of hij dit met zekerheid kan zeggen als hij niet weet wat het dan wel is. Vinden jullie mijn zorg terecht of niet?
Ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben en iedere maand vanalles lijk te voelen. De ongesteldheid is ook iedere keer weer een teleurstelling, ondanks dat ik weet dat 5 maanden helemaal nog niet lang is.
Ik schrijf in ieder geval graag met jullie mee en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.