Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi dames,
Ik ga het forum voor het grootste deel verlaten, mocht er iets belangrijks zijn om te delen kom ik misschien even langs. Maar ik ben op Facebook in een besloten Freya groep terecht gekomen waar allemaal vrouwen schrijven die zelf ook in het traject zitten. Ik merk dat ik op het forum af en toe (sorry ligt niet aan jullie) een tikkeltje gefrustreerd word. Ik ben sinds gisteren begonnen aan een nieuw traject, ben gestopt met de clomid. Na anderhalf jaar clomid en alle bijwerkingen nog steeds geen zwangerschap dus ik was er klaar mee. Gisteren begonnen met het spuiten van puregon, en als mijn ei(tjes) groot genoeg zijn pregnyl. Als deze cyclus niet leid tot een zwangerschap gaan we de volgende cyclus over op injecties icm iui. (Inseminatie). Hopelijk gaat mijn tijd nu eindelijk komen! Bedankt aan sommige meiden waar ik veel steun aan heb gehad, en succes aan iedereen! ?? 
Misschien dat ik over n poosje even een update plaats, maar ben van plan verder van dit forum af te blijven. 
Liefs 

Rvis Het is echt heel lang geleden dat ik op het forum ben geweest en lees nu je berichtje. Jeetje ik heb zo met je te doen :( Ik gun het jou nog meer dan mezelf haha. Ik hoop dat het nieuwe traject helpt en je aankomende maand een mooie positieve test in handen hebt!

Ik ben ook bewust afwezig geweest omdat ik echt merkte dat ik meer stress als ik het forum lees en bijhoud. Ik probeer me nu op andere dingen te focussen en dan zien we wel waar het schip strandt. In mei moeten we terug naar de fertiliteitsarts als ik niet zwanger ben. Dus ben benieuwd.

Hallo allen!!
Een vraagje... Vandaag of morgen is de NOD. Al twee dagen zeurderige pijn onderin mijn rug... verder weinig symptomen. Geen pijnlijke borsten etc. Dit heb ik normaal wel als ik ongesteld wordt.
Herkent iemand dit als zwangerschapssymptoom?! Lage rugpijn dus....
Zou zo mooi zijn... ronde 7..
Lieve groetjes!

Hoi allemaal!
ik schrijf even mee! Vorige maand maar liefst 3 dagen zwanger geweest, helaas een mislukte innesteling of vmk gehad. Deze maand ook weer rond eisprong geklust. Alleen...vorige maand voelde ik aan alles dat ik zwanger was, misselijk, gespannen borsten, vermoeid, de hele reutemeteut.... Nu voel ik dus helemaal niets. Ik verwacht dus de 24e geen positieve test maarja...you never know. Ik wil nog deze maand en volgende maand nog zo proberen en anders gaan we een IUI traject in met spuiten van hormonen etc. Ik duim :)

Hey Rvis. Heel begrijpelijk en beter om in zo'n besloten groep te zitten. Ik hoop met alles dat het je dan eindelijk gegund is meid. 
Heel erg veel succes en ik hoop snel een goed bericht van je te mogen lezen. Take care! 
Xxx
Laindey,  zeker lang geleden. Het wil bij jou ook niet lukken. Hopelijk wel met een zetje in de rug! Heel erg veel succes! Xxx

Momenteel 1 dag voor NOD.
Gister 2x getest beide vet positief (2 dagen voor NOD en 12 dagen na eisprong). Vanochtend weer en ook positief wellicht lichter dan die 2 van gister. Vind het spannend! Wat denken jullie zwanger of niet? Weet helaas niet hoe ik foto’s moet uploaden..

Terug
Bovenaan