Wachten op NOD, wie nog meer?

Aahw heel naar iris!? heel veel sterkte en hoop dat je duidelijkheid krijgt van de ha.

Ik had van de week al 3 testen gedaan omdat ik een vermoede had zwanger te zijn. Vsn de 3 waren er 2 heeeeel licht zwanger. Ik dacht dat het tussen me oren zat. Maar vandaag had ik weer de drang om een test te halen. Ik heb er 1 van kruidvat en een digitale gehaald. En wat denken jullie.. ik ben zwanger!!
Ik wens alle dames hier succes en hoop jullie ook snel te zien in de zwangeren groep!!

Ah wat lief van jullie allemaal!!!! Woensdag hebben we een gesprek in het ziekenhuis .. ook omdat ik me nu een beetje zorgen ga maken. Ben wel alweer een nieuwe ronde Clomid begonnen . Advies van de arts. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs 

Joyce gefeliciteerd ? Dat is leuk nieuws, hier wachten wachten wachten hihi, nog steeds vrolijk. Ik voelde vanavond wel ineens een hevige steek in mijn baarmoeder of daar in de buurt in ieder geval maar zit nu op 4 dpo dus weet niet of het al innesteling is geweest. We wachten "geduldig" af ?. Ik ben ook misselijk al de hele dag ? 

Joyce gefeliciteerd !!!!!

Dns ik ben sinds vandaag ook al de hele dag misselijk. Niet zo erg dat ik moet overgeven maar wel de hele dag een weeeige maag. Daarbij heb ik sinds vanavond ook last van maagzuur. En ook flink hoofdpijn al de hele dag.

Joyce, gefeliciteerd!!!
Iris, heel veel sterkte... wat vreselijk!

Ik heb een vraagje aan jullie... Normaal heb ik na mijn eisprong pijnlijke en grote borsten.. Nu heb ik als het goed is afgelopen weekend mijn eisprong gehad, maar mijn borsten zijn slap.. En totaal niet pijnlijk. Dit is mijn tweede ronde met clomid geweest. Kan het zijn dat ik geen of geen goeie eisprong heb gehad? Of kan het altijd wel eens voorkomen dat het anders voelt als normaal? Ik hoef de komende tijd (5 maanden) niet meer op controle.. Dus dat ik mijn borsten nu niet voel maakt mij erg onzeker! Iemand ervaring hiermee? 

Oeps daar ging wat verkeerd.....
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.... Vorige maand met mijn pil gestopt, meteen ongesteld geworden 2 Oktober tot 9 oktober.. en m'n ei waarschijnlijk ook gevoeld.. geklust rond die dagen en week erna ongeveer vreselijke steken boven m'n lies misselijk vooral savonds duf... Nu zou ik waarschijnlijk bijna moeten menstrueren rond de 2 November...maar nu ben ik 28 Oktober beginnen met bruin bloed inleg kruisje vol ( sorry voor de details ) maar niet veel 29 Oktober zelfde niet veel 30 Oktober beetje bloed met afvegen maar niet echt ongesteld en vandaag de 31e hetzelfde... Kan het nog een inestelling zijn of is dit echt een beginnend menstruatie duiveltje? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... Heb de sensi test al gebruikt maar die geeft negatief aan.. heb geen symptomen alleen mijn buik is opgezet.. 
Alvast bedankt voor het reageren. 
Gr. Hopeloos :(

Terug
Bovenaan