Wachten op NOD, wie nog meer?

Jaa.. spannend allemaal. 
Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest als ie al is geweest.. Dus ik houd als nod 13 November aan. We zullen zien... Netjes geklust dus.. ma - do - zo - ma .. Moet genoeg zijn??? (Denk dat ie zaterdag of zondag is geweest) Hopelijk.

Mountaintje spannend, laat je wel weten als je gaat testen? 
Voor jou ook spannend Renate, je kan geen ovu testen gebruiken toch? Dan is het wel erg lastig als je hem ook niet voelt

Oooh spannend, weer veel mensen in het wachtbankje! Ik zit zelf ook in het wachtbankje maar eigenlijk zonder hoop eigenlijk. We hebben door het werk van mijn man maar 1 keer geklust en dat was ongeveer twee dagen voor ik iets begon te voelen. De eisprong zelf kwam dus twee/drie dagen later. De kans is er natuurlijk wel...maar erg klein. Ik zit op dag 23, onregelmatige cyclus, voel menstruatie krampen maar voel me ook af en toe misselijk. 
Maar echt spannend is het deze keer niet voor mij ?
Hopen dat er deze maand weer wat positieve testen komen!!!

Wat spannend dat er zoveel zitten te wachten. Ik zelf zit ook te wachten heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad dat weet ik zeker door middel van ovulatietesten. 
Heb gister behoorlijk wat kraampjes gehad bij m’n baarmoeder en nu vandaag hoofdpijn. Ik hoop natuurlijk dat dat al wat betekent Haha. 
Succes met wachten iedereen en hopelijk veel positieve testen ?

Ergens tussen afgelopen woensdag en komende woensdag verwacht ik mijn eisprong... heb altijd nette cyclussen gehad van 4 weken maar nu al 2x 5 weken. Ik gebruik geen ovulatietesten maar we klussen wat meer deze periode...ik hoop dat ik dan over twee weken heel blij mag zijn samen met mijn man. Is onze tweede ronde. 

Bedankt Dns voor je reactie. Ja heb het al vaker gehoord dat ik echt moet gaan ontpillen.. zelfs dat is vreselijk om af te wachten zo geen geduld voor ? Pfffff....
Hoelang zou zoiets überhaupt duren?? 
En voor de anderen natuurlijk veel succes. Hoop voor ons allemaal dat er snel een knaltest springt voor iedereen. 
Liefs

super spannend allemaal, leuk om te lezen ook hoeveel mensen er graag zwanger willen worden... ik zit ook op het wachtbankje tot komende dinsdag nog! duurt zo lang....

ik heb ovulatie testen gedaan en vijf dagen lang positief getest, dag zes was iets minder zichtbaar. ik snap niet waarom er vijf dagen lang een ovulatie goed zichtbaar. kan iemand mij daar toelichting over geven? tot nu toe wacht ik in spanning af.. en wil ik het liefst dit weekend al testen.. zou het kunnen ?

Hoi Joannam, 
Ligt ook aan welke ovulatie testen...welke gebruik jij? Heb zelf die van de kruidvat eigen merk en daar heb ik ook al slechte recensies over gehoord... mmm lastig allemaal..

Terug
Bovenaan