Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi Renate, ik heb geen ervaring met clomid maar ik heb de ene maand veel last van mijn borsten en soms helemaal niet. Die clomid zijn hormonen toch? Misschien komt het overeen met een normale cyclus. Ik hoop dat de dames met ervaring je verder kunnen helpen.
Ik heb deze maand een week ovulatiepijn gehad en hele felle steken links en rechts, dat heb ik normaal niet zo erg. Ik verloor ook erg veel lijm (sorry, lekker onsmakelijk) maandag laat voelde ik weer een erge pijn in mijn baarmoeder en nu over de dag viel ik af en toe een zeurende pijn een soort ongi pijn maar minder erg. Ik vind het weer erg spannend deze maand. Oh en mijn tepels doen ook nog steeds pijn. Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen

Hoi D e ik lees je bericht nu pas, het kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent maar het ksn ook een innesteling zijn. Heel lastig maar dan zal je echt af moeten wachten

Hier gaat het ook nog goed.. wacht rustig af. Maandag me nod. Sinds een dag of 2 een wat menstruatie achtig gevoel in me onderbuik maar tot nu toe nog geen bloed of iets..

Spannend dames, ik vind het knap dat je zolang kan wachten stipje.
Jahet duurt erg lang Renate, ik heb je wel ingehaald met een paar daagjes dus mijn nod is iets eerder nu, volgende week vrijdag. Ik heb steeds steekjes in mijn lies en krampjes bij mijn baarmoeder maar als ik er op ga letten voel ik ineens niks meer. Niet meer misselijk maar wel nog steeds gevoelige borsten. Soms denk ik echt dat het raak is maar soms ook weer niet. Nog "geduldig" wachten, iets in mij schreeuwt alweer "testen!! Testen!!" Word soms zo moe van mezelf ?

Mijn nod is morgen. Heb nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden.
Terwijl ik dat normaal wel heb. Heb meer zon gevoel in mn buik alsof je vlinders hebt. 

Terug
Bovenaan