Wachten op NOD, wie nog meer?

ik heb van sensitest, werkt altijd wel goed. hoor ik ook positieve verhalen over. hoor graag van anderen waarom ik vijf dagen achter elkaar positief blijf testen en bij dag zes duidelijk maar een heel licht streepje nog.

Welkom dames, gezellig op het wachtbankje D E dat ontpillen is voor iedereen anders, ook afhankelijk van hoelang en welke he genomen hebt maar ze zeggen vaak dat je er een half jaar voor uit kan trekken. Maar goed sommige zijn direct de maand erna zwanger en andere duurt het wat langer.
Joannam je lh bouwt op dus als het goed is zie je dat steeds ietsje donkerder word en de laatste is dan je piek. Ik heb altijd een verhoogd lh dus er komt bij mij altijd een streepje maar met mijn piek is ie net zo donker als de controlle streep.

Ik heb net een test gedaan en helaas negatief.

Dus ondanks dat ik nog niet ongesteld ben ga ik er vanuit dat het hem niet is deze maand. 

Weer een maandje wachten dus...

Ontpillen kan helaas heel lang duren.. Bij mij bijna een jaar.. Hoop dat 't voor jou sneller is! 
Is voor iedereen  anders...
En ovulatietesten werken vaak ook niet goed als je pcos hebt... Weet niet of je dit hebt, maar dat is t enige waarvan ik weet dat je  ooklang positief kunt testen.... 

Dit heb ik niet.. lijkt mij? Hiervoor helaas twee miskramen gehad dus als ik dat wel had had de gynaecoloog dit vast wel ontdekt?
we wachten rustig af tot dinsdag heel benieuwd na... voel vanalles hopelijk voelt het goed en laat mijn lichaam mij niet in de steek

Vandaag mn NOD heb nog niet het gevoel ongesteld te worden.Wel. heb ik last ban dat ik het heel warm heb. Terwijl ik nornaal als ik ongesteld wordt ik het juist koud heb /lagere temp.
Ik wacht denk ik als het me lukt tot maandag als ik dan nog niet ongesteld ben. 

En met dat ik dit had getypt werd ik zo misselijk. Dat ik dacht waarom wachten. 
Ik had een digi test van clear blue en wat denken jullie verschijnt er in beeld.
ZWANGER  yeah ben zo blij 

Terug
Bovenaan