Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi dames, ik moet jullie wat vertellen, al een paar dagen heb ik hele vreemde dromen, nou vanacht droomde ik dat ik een zwangerschapstest deed maar hij was vreemd want er stonden 2 streepjes bij de teststreep eerst waren ze heel licht en ze werden steeds donkerder en donkerder?. Ik was wel een beetje van slag af toen ik wakker werd, weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken. Iets in mij zegt wel dat het raak is, nog steeds kraampjes/steekjes in mijn liezen en baarmoeder, nog steeds gevoelige tepels en ontzettend moe. Oja en honger als ik niet oplet heb ik ineens een heel pak wasa crackers naar binnen gewerkt?.
nog een week wachten dan weet ik meer, vind het zo spannend en eigenlijk ook wel een beetje eng omdat het zomaar een tweeling kan zijn.

Heej Dames,

Wij willen al een tijdje zwanger worden, maar het is ons tot nu toe nog niet gelukt. Sinds een paar maanden hou ik nu een app bij om te weten wanneer mijn eisprong is. en afgelopen maand een CB ovulatietest gedaan. Nu kwam daar uit dat ik eerder dan de app zegt mijn ei heb. dus dat we het misschien al die tijd wel rond de verkeerde tijd geprobeerd hebben. Zondag de 29ste gaf de test een stilstaande smiley en dan dus 24 tot 36 uur daarna mijn ei?!? 
Nu is het dus afwachten en jeetje wat is dat moeilijk. Vooral nu ik de afglopen twee dagen steeds lage buikpijn heb, daardoor ben ik er nog meer mee bezig.
Iemand enig idee wat dit kan betekenen? behalve dan dat ik er waarschijnlijk veel te veel mee bezig ben

Alinaa welkom!!!! 
Ik hield dus eerst ook de app aan en werd ongesteld. Deze ronde voor het eerst met ovu testen en bam raak. 
Die dromen had ik ook vreselijk paar nachten achter elkaar.  Sinds mn positieve test ben ik al de hele dag misselijk en gatverdamme wat is koffie opeens vies ?

Nou mountaintje misschien is het voor mij ook een goed teken hihi.
Welkom Alinaa, die apps kloppen vaak niet metde daadwerkelijke ovulatie, ik hoop dat je zo meer geluk hebt.

Ik hoop het zo voor je dns en natuurlijk voor allemaal. Ondanks dat je elkaar niet kent hoop je toch mee met elkaar op een postieve test.
Iik had gister meteen al een grote beproeving een verjaardag en ze hadden speciaal voor mij rose bier gehaald. Mn vriend zei meteen zeg maar dat je de bob bent. Ook hadden ze toastjes met filet en schimmelkaas normaal vind ik dar heerlijk maar nu zei ik maar dat ik nog vol zat van het eten.  Je wordt vanzelg creatief. 

Oh wat spannend dit, vandaag getest de test was negatief.. ik moet dinsdag ongesteld worden.. 

die sensitest met zes dagen eerder testen lees ik veel slechte verhalen over.. wou morgen een andere test proberen als die weer negatief is wacht ik af tot dinsdag. Zo geen geduld voor :(..
Het wachten totdat je weer zwanger raakt duurt inmiddels alweer 4 maand ma 2 miskramen :(.. laat het deze maand zo wezen ?

Hallo allemaal,
dit wordt mijn eerste bericht op het forum, ik heb al verschillende berichten mee gelezen. Ik ben 25 en dit is de eerste maand dat mijn man en ik zwanger proberen te worden. Zondag 12 november zal mijn volgende ongesteldheid moeten beginnen. 29 oktober heb ik mijn eisprong gehad en sinds deze week heb ik veel last van krampen vanuit mijn baarmoeder en liezen, gevoelige borsten en extreme vermoeidheid.
Ik hoop dat dit allemaal door een zwangerschap komt, maar wil mezelf niet al van teveel verbeelden en volgende week teleurgesteld worden.. Nu snap ik waarom vrouwen dit op een forum bespreken, want ik merk nu hoe spannend zo'n periode is en hoe lastig het is dat je dit verder met niemand uit je omgeving kunt bespreken.. ;)
Zijn er nog meer die de komende week kunnen testen? Het liefst test ik eerders zee week al, maar dat vind ik ook weer spannend omdat het dan nog súper pril en kwetsbaar is...
Nou goed, spannend! Nu ga ik even langs de McDrive. Eetbuien door de spanning..!
Succes met wachten allemaal!

Terug
Bovenaan