Wachten op NOD, wie nog meer?

Morgen mijn NOD. Begint nu toch wel spannend te worden. Al 5 dagen een menstruatie gevoel in me onderbuik maar geen menstruatie of wat te bekennen nog. Zijn er dames die dit herkennen?? 

Ja Chantal ik heb dat ook, al sinds 4 dagen na ovulatie begon het maar soms ineens voel ik het een hele dag niet en dan ineens 's avonds weer wel?. Ook nog steeds pijnlijke tepels en sinds een paar dagen ook de bovenkant van mn borsten. Verder snel honger. Vrijdag is pas mijn nod ? Can't wait!!! 
Mountaintje leuk dat je mee blijft lezen ?.

Vind het ook weer erg spannend.. vanochtend getwijfeld of ik een early test zou doen.. Heb 't niet gedaan.. Ik heb niet echt 't idee dat ik zwanger ben.. Maar heb wel al vanaf m'n eisprong van die steekjes in mijn onderbuik. Dus ik weet niet wat dat is.. Heb ook echt extreem veel afscheiding. Maar verder nergens last van! Dus kan ook gewoon niks zijn. Echt geeeeen idee! Ik denk dat ik nu 4  a 5 dagen voor nod zit! 

Chantal ga je vandaag testen? 
Dns, spannend!!! We wachten het samen af!! Ik ben zo benieuwd!

Phoe Phoe ik heb vrijdag ook mijn nod en ben best wel zenuwachtig. Ik heb sterk het idee dat ik zwanger ben. Mijn borsten worden met de dag gevoeliger/pijnlijker en heb ook veel afscheiding. En ben zomaar voor niets al 3 dagen chagrijnig. 
Iedere dag denk ik zal ik testen? Ik ga het woensdag doen denk ik? 
succes iedereen met wachten

Hallo dames! Ik probeer niet al te veel op het forum te kijken, maak mezelf er helemaal gek mee.
mountaintje gefeliciteerd! Super zeg! 
Ik heb deze maand ovulatie testen voor het eerst gebruikt. Normaal gesproken loopt de kleur op, bij mij Omo wit tot de piek opeens hoog is. Heel vreemd ?, mijn partner was niet thuis. De dag ervoor wel geklust. Nu sinds 5 dagen voel ik steekjes/krampjes en zo verschrikkelijk slecht slapen. 
Ik hoop natuurlijk op goed nieuws, maar voorlopig zit ik nog heel wat dagen op het wachtbankje. 

Terug
Bovenaan