Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik heb even een nieuwe groep geopend.. Want ik heb echt sterk het gevoel dat ik toch gelijk had over mijn eisprong en er geen heb gehad.. Dus ga even in een ander groepje om te lezen over clomid ervaringen. Hopelijk kan iemand mij helpen daar.

Alle dames die nog wachten, succes!!

Ow dat is balenChantal, hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt.
Jammer Renate maar ik begrijp je helemaal, het is nog allemaal nieuw en zou fijn zijn als je steun krijgt van dames die in hetzelfde traject zitten als jij.
Nou hier nog steeds vreemde dromen, ene moment ben ik van overtuigt zwanger te zijn en het andere moment denk ik dat het niet zo is. Nog steeds ongi krampjes maar niet continu, hetzelfde voor de gevoelige borsten. Wel vandaag al voor de tweede keer in een week hormonen uitslag gehad maar dan kan ook door lh hormoon komen. Ik heb van de week meerdere aanvaringen met mijn man gehad omdat ik een erg kort lontje heb. 
Gelukkig geen testen in huis want die zouden niet veilig zijn geweest ?. 
Het is weer spannend dames

Hallo,
nog even een reactie op Mountaintje: ten eerste van harte gefeliciteerd!  Hoe voel je je? En landt het allemaal al een beetje? ?
Ik ben al jaren niet meer aan de pil, dus ontpillen kan het niet zijn. Heb van veel dingen last, maagzuur, continu buikkrampen, verkrampte liezen, gevoelige en grotere/gezwollen borsten.. maar ik ben zo bang dat ik het me allemaal inbeeld... morgenochtend ga ik voor de eerste keer testen met een vroege test, maar zaterdag/zondag zal de test echt betrouwbaar zijn.
Voor jullie ook spannend allemaal zeg!! Heel veel succes allemaal!

Dag Dames,

Ik heb mee zitten lezen op het forum en het lijkt me erg leuk om mee te schrijven.

Ik ben 35 jaar en half april gestopt met de pil. A.s. vrijdag is mijn NOD.
Zoals ik terug heb gelezen zijn er meerdere dames die eind deze week hun NOD hebben.
Hier ook een aantal klachtjes; emotioneel, gevoelige grotere borsten, hoofdpijn.
Al komen de gevoelige grotere borsten iedere maand een week na de eisprong terug.
Is dit herkenbaar bij jullie?
Nog nooit ovulatie testen gebruikt, hoop dat dit niet nodig is..

Ik las ook dat er een zwangere is! Gefeliciteerd!!
Is er een lijstje met wie wanneer zijn NOD heeft?

Fijne dag allemaal!!

Welkom nieuwelingen! Nee er is geen lijst, iedereen roept steeds hoever ze zijn ?
Zelf ben ik vandaag ongesteld geworden. Dit wist ik eigenlijk al wel zeker aangezien we niet op de goede dagen konden klussen ivm werk. Maar wat ik wel erg fijn vond is dat ik precies op dag 28 ongesteld ben geworden en rond dag 13,14,15 voor het eerst mijn eisprong heb gevoeld. Ik hoop dat dit volgende maand zo blijft, zodat we wat gerichter kunnen klussen ? Meestal schommelt mijn cyclus tussen de 23 en 38 dagen! Met 28 zou ik erg tevreden zijn natuurlijk! 

succes weer allemaal!!

Dank je wel B V
Jammer dat je ongesteld bent geworden!
Maar inderdaad wel heel fijn dat je nu een regelmatige cyclusmaand hebt gehad. En dat je weet waarom het niet gelukt is afgelopen maand.
Succes komende maand.

welkom voor de nieuwelingen.
Jammer B V maar je had t al verwacht dat scheelt wel weer.
Ik heb vrijdag mijn nod en kon het niet laten en dus vanochtend getest, helaas negatief, ik maak mezelf natuurlijk weer gelijk gek dat t niet raak is maar zit nog 4 dagen voor nod. Het enige waar ik last van heb is soms ongi krampjes en vooral sochtends en savonds erg gevoelige borsten. Niet misselijk, borsten zijn niet groter, nou ja allemaal niet dus. Nu maar wachten op nod.

Welkom hier! Leuk dat jullie mee schrijven. 

Bv, balen dat je ongesteld bent geworden!! Is toch altijd even balen.
Ik heb ineens vandaag de hele dag ongesteldheids krampen.. en echt heel, heel erg veel afscheiding?? Ik ben compleet in de war. Snap er werkelijk niets meer van. Moet eigenlijk as weekend (denk zaterdag) ongesteld worden. 

Terug
Bovenaan