Wachten op NOD, wie nog meer?

Dank je wel Dns en Renate,

Wat kan ons lichaam ons toch in de war maken!
Zo te lezen hebben jullie er ook last van. Niet Fijn..

Ik zat ook te twijfelen om morgen te testen, twee dagen voor NOD. Ben eigenlijk ook wel bang teleurgesteld te worden.
Welke vroege testen gebruiken jullie altijd? Ik heb er nu een van de Etos..

Hoi hoi,

Ik ben een tijdje offline geweest om mezelf niet te gek te maken haha.. maar goed ik heb weer plaats genomen op het wachtbankje dus dan zit je er toch helemaal vol van.

Ik zie dat er heel veel zijn die nu bijna tegen de NOD datum aanzitten. Ik ga voor jullie duimen!! Ik heb afgelopen zondag mijn eisprong gehad en moet dus nog 2 weekjes wachten, wat natuurlijk weer als een eeuwigheid gaat aanvoelen. Zijn er nog meer dames die dan ongeveer hun NOD hebben?

Hoi Ann gezellig dat je er weer bent, ik probeer mezelf ook niet gek te maken, lukt niet echt maar goed ??.
Draai die duimen maar blauw want we willen zo graag ?

Ik heb morgen mijn NOD! Zit ook al even in spanning.
Ik heb pcos en daarom gestart met hormoon behandeling, inmiddels bijna een jaar geleden alweer. Tijdens de behandeling 1x een miskraam gehad en de andere keren helaas nog geen geluk. Ook met de hormonen deed mn cyclus er soms 1,5 maand over om een eitje goed te laten rijpen waardoor het een lang traject is.
Ik hoop zo dat ik kan testen en dan 2 roze zie!
Voor iedereen die ook aan het wachten is ik duim met jullie mee!! Super spannend allemaal!

Hoi meiden, 
Morgen in mijn NOD dag, dus hopelijk word ik het niet.
Afgelopen 2 weken veel steken in mijn liezen gehad, en onwijs moe! Na mijn ovulatie ook veel krampen in mijn baarmoeder.
Wat ik alleen zorgelijk vind is dat ik totaal geen gevoelige borsten heb, ook geen zichtbare aders..
Wie heeft dit nog meer niet?
Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Heb gisteren ook een negatieve test gehad.
Ik duim voor iedereen mee!
Groet, Lee

Hoi Lee,hier hetzelfde. Totaal geen pijnlijke borsten of andere verschijnselen. Van t weekend zou mijn nod moeten zijn... Maar heb werkelijk geen idee of t nou wel zo is of niet.. Enige wat ik vanaf mijn eisprong (denk dat ie toen was)  al heb zijn bijna elke dag wel krampjes.. en afgelopen 2 dagen heel veel afscheiding. Zojuist kv 2 voor 5 testen gehaald.. Ga morgen toch al een keer proberen denk ik... Super spannend! Ik denk ook steeds weer wat anders... 
Janet en Ann.. jullie ook succes! Hoop het zo! 

Terug
Bovenaan