Wachten op NOD, wie nog meer?

@dns dat heb ik inderdaad ook gelezen dus daar houd ik me dan maar even aan vast. Vanmiddag de early van kruidvat gedaan en kwam een redelijk kruisje. Ik voel me goed, heb duidelijke aders over Mn borst lopen en sinds 3/4 dagen elke dag zeurend gevoel onder in Mn buik. Verder niet misselijk of emotioneel ofzo. We gaan het zien, doe indd zondag weer een testje (als ik dat volhoudt?) ik ben denk ik pas gerustgesteld als het streepje donkerder wordt en ik Mn NOD voorbij ben ?

Even een rare vraag dames.

slijm is heel rekbaar ovulatietest is negatief (clearblue) 
hoe kan dit? Ik ga ervan uit dat ik wel in mijn vruchtbare dagen zit

liefs

@ Saartje, dat kan ik mij heel goed voorstellen ?
@Jmdh, ik heb altijd ruim een week vruchtbaar slijm en voel mijn ei meestal aan het einde vd week daarna blijft mijn slijm nog een paar dagen vruchtbaar en dan zakt het pas af. Dit is wel gunstig omdat de zaadcellen daar goed in blijven leven, dus lekker verder klussen ?. Welke dag van je cyclus zit je?

Iedereen die inmiddels  een positieve  test heeft super gefeliciteerd!!

Iikzelf heb afgelopen vrijdag bloed moeten laten prikken om mijn  progesteron te laten meten. Ik zit zelf in een traject van menopur en pregnyl namelijk. Wij zijnsinds febr bezig zwanger te worden. Maar aangezien ik heel erg last heb van mijn endometriose  gaat dit vanaf dag 1 in overleg met gyn en fertiliteitsverpleegkundige.  Helaad was de waarde  maar 7,9. (Gemeten 6 dagrn na eisprong) maandag opnieuw bloedprikken. Hopelijk zijn de waardes ddan hoger... we blijven hoop houden

Gefeliciteerd met de positieve tests! 
Ik zit inmiddels op dag 20 van mijn cyclus. Ik twijfel of ik gisteren mijn innesteling gevoeld heb. Wachten duurt zo lang, vooral omdat ik een onregelmatige cyclus heb. 

Via ovulatie testen wel mijn eisprong gevonden en na de eisprong last gehad van bruin/roze afscheiding. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. 

@dns zit inmiddels op dag 17 in mijn cyclus.
we gaan gewoon klussen in de hoop dat de eisprong er een deze dagen is.

Hallo, ik ben nieuw hier.
Voor iedereen die positief getest heeft GEFELICITEERD! Geniet ervan.
Ik zelf zit op het wachtbankje 23-11 NOD dit is poging 7, merk dat het me echt de zenuwen geeft zo meer dan half jaar verder. Heb niet het gevoel dat het deze poging raak is, aangezien we ons dit x niet met de vruchtbare dagen bezig hebben gehouden. Proberen het wat los te laten. Maar schiet niet op zo.
Wij gaan voor ons eerste kindje. Zijn 27 en 28
Vertellen jullie aan fam en vrienden dat jullie er mee bezig zijn?

Welkom voor alle nieuwe dames, klets gezellig mee.
Gisteren was mijn menstruatie eindelijk voorbij, nog niet in mijn vruchtbare dagen dus zit op het wachtbankje voor de vruchtbare dagen ?.
Dames die bijna hun nod hebben, hoe gaat het? Al nieuwtjes?
Alle andere dames succes met "geduldig" wachten

Terug
Bovenaan