Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik ben zo bang dat het niet gelukt is! We hebben zo ons best gedaan en dan zal de teleurstelling erg groot zijn. Ik wacht maar gewoon af.
Straks in iedergeval langs het Kruidvat voor een andere test! Ik ben erg fan van de Etos ovulatie testen en wil de zwangerschapstesten nu ook wel proberen. 

Haha weer veel wachtenden...spannend!! 
Ik ben ook aan het wachten. Dag 21 inmiddels. Ik voel deze keer van alles, maar of ik het wil voelen of ook echt is??? Geen idee. Ik ben zogaande wat misselijk. En ik voel van alles in m’n buik. Wel lastig om te blijven wachten, want ik heb geen idee hoelang! Meerdere keren ongesteld geworden op dag 28/29 maar ook al twee keer op dag 37. Dus misschien ergens daartussen in testen ?
Ik duim weer voor ons allemaal!!

Dat is inderdaad een goeie DNS! Dat zou middel volgende week zijn. Dus eind volgende week testen....voor de zekerheid een paar dagen extra wachten. Ik ga nog maar niet te veel hopen....

Ik heb dus met 11 dagen na eisprong getest en die was negatief! Mocht de menstruatie uitblijven test ik vrijdag of zaterdag nog een keer. 
Het is echt enorm spannend, ik heb namelijk wel echt het idee dat ik zwanger ben. 

Terug
Bovenaan