Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dorst....jaaaa! Ik ook!
Ik zit nu op dag 21 en mijn cyclus wisselt heel erg. De laatste keer 27 dagen maar ook een keer 37.... ergens daartussen ga ik testen
en jij?
@beautygirl en @bv heel herkenbaar hier precies hetzelfde qua symptomen.. dit is voor mijn vriend en mij ook 1ste ronde. Zit nu op dag 25 weet alleen niet wanneer mijn nod is. Ik denk dat ik vrijdag of maandag ga testen. Mijn vriend is 29 en ik ben 25. Is allemaal super spannend dames ik duim voor jullie
@jmdh, wat leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten!!! Echt spannend. Als jij in dag 25 zou je inderdaad eind van de week een test kunnen doen....super spannend!!
@bv het is alleen dat mijn cyclus wat onregelmatig is en dan niet precies weet wanneer mijn nod is.. ik hoop dat het vrijdag een positieve test is anders misschien maandag wel..
Hallo,
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen..
Agelopen donderdag onbeschermd seks gehad met mijn vriend.
In september gestopt met de pil.
Nu heb ik sinds vrijdag last van buikpijn, stekende pijn. Mijn lijf voelt en doet heel raar.. heb dit nog nooit gevoeld. dit omdat ik nog nooit zwanger ben geweest..
Testen kan ik pas 7 december maar wat duurt wachten dan lang...
Ik heb een regelmatige cycles van 28 dagen.
Hebben jullie dit ook gevoelt toen jullie zwanger werden?
Of hoe voel je wanneer je zwanger bent/wordt...
mijn eerste cyclus was 37 dagen, 2de 33 dagen en nu hopen dat ie weg blijft. Als ik vrijdag/zaterdag ga testen ben ik 33/34dagen.
Ja kan ook bijna gaan testen JMDH! Jij zit dus ook enorm in de spanning.
Ik had trouwens vanochtend als ik het wel goed zag echt heel heel erg klein beetje oud bloed in mijn afscheiding. (sorry voor mijn woorden|) Verder de hele dag niks gezien hoor!
Hier hetzelfde hoor! Ook onregelmatig! 23,36,27,30,34,27.....geen pijl op te trekken! Gewoon wachten wachten wachten....voor ons allemaal!!!
@sasjeeee: ik kan je veen advies geven, ik ben nooit zwanger geweest! Ik zit in hetzelfde schuitje...voel van alles maar weet niet of het klopt!