Wachten op NOD, wie nog meer?

Herkenbaar! Ik voel van alles in m’n buik. Eerst dacht ik: nu MOET het wel raak zijn, ik weet het zeker. Maar nu denk ik weer: mmm het lijkt ook wel veel op menstruatie krampen. Maar op dag 21 zou dat wel erg snel zijn

B V heb ik ook gehad vanaf mijn eisprong! Super irritant, sinds vrijdag ben ik er ook nog is heel erg moe bij. Vandaag gelukkig een vrije dag.

Vermoeidheid kan ik niet echt merken. Inderdaad wel pijn in m’n buik vanaf de eisprong, hoofdpijn, last van m’n rug. Dat zijn echt van die symptomen die overal van kunnen komen!!!!
Het blijft dus toch afwachten.....
De hoeveelste poging is het voor jou? Al eens zwanger geweest? Heb je al kinderen?
Bij mij is het poging 5 voor ons eerste kindje, nooit zwanger geweest. Ik ben 33 en mijn man 36.

Onze 1ste echte ronde!  1ste maand was ontpillen en 2de maand hadden we het gewoon te druk. We hebben zelf nog geen kindje maar is wel een grote droom van ons. 
Ik ben ook nooit eerder zwanger geweest. Ik ben 25 en mijn vriend is 31. Sinds een jaartje in een groter huis, waar nog een lege kamer is voor een kindje ( hebben we expres leeg gelaten) 

Voor mij is het nu de tweede maand dat ik de eisprong gevoeld heb. Vorige maand konden we niks doen omdat mijn man er niet was. Ik zie dit dus ook een beetje als poging 1. Heb net even gezocht naar: eerste symptomen zwangerschap op google en dan herken ik stiekem wel veel!!!

Ook voor jou spannend! Wanneer is jou NOD? Ik mezelf er ook wel in. Ik google me suf af en toe. Ik heb ook zo ontzettend dorst elke dag.
Mocht het niet gelukt zijn gaan we er komende maand gewoon weer voor. het wordt komende maand even spannend. Ik ben namelijk zelf veel in Groningen voor het werk, waar ik overnacht. Maar ik heb kans dat mijn eisprong net voor mijn overnachting is.

Terug
Bovenaan