Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@sasjeee ik kan je ook niet helpen is voor mij ook de eerste keer..
ik ga denk ik woensdag een eerste test doen?
ik heb vandaag kV 2V5 gehaald en ben benieuwd hoe dat uitpakt morgen eerst nog een dagje werken..
Ik vind het echt heel dubbel hier! Ene moment misselijk: ja hoor ik ben zwanger, en even daarna voel je een kramp in je buik en denk je: toch ongesteld aan het worden!
En daar???
Op dit moment voel ik echt menstruatie krampen. Maar aangezien het dag 22 is, maak ik me daar niet echt druk om.
weet je wat nou gek is?? We zien allemaal aan het kijken naar welke symptomen hebben we, terwijl ik van bv mijn zus weet dat die nooit last heeft gehad van 1 symptoom!!! Alleen vermoeidheid!
Ik kon gisterenavond in bed wel janken! Ik dacht nu wordt ik ongesteld want ik had weer oud bruine afscheiding (heb ik normaal geen last van)
maar nog steeds niks! Gelukkig. Ondertussen nog steeds een heel weinig bruine afscheiding.
zolamg het maar niet rood wordt hou ik de moed erin. Totaal geen menstruatie klachten.
Nou op dit moment kan ik wel janken! Bij mij voelt het nu alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Terwijl ik echt wel begon te denken dat het raak was. Maar het zegt nog niks denk ik, want dag 21 zou wel erg vroeg zijn.