Wachten op NOD, wie nog meer?

@bv dat is balen.. hoop voor je dat het toch nog uitblijft..
@enjoyzwangerschap. Nee nog nooit zo vroeg op mijn vrije dag wakker geweest.. ik zou niet weten waar het van komt.

liefs 

Het is precies hetzelfde gevoel als ik normaal heb als ik ongesteld ga worden. Zeurende pijn in m’n onderbuik. Poging 6 is het voor ons

@bv: ik hoop ook dat het dit keer uitblijft.. Soms houd je lichaam je voor de gek. Wanneer is je NOD? Dan weet je het zeker.. Heel veel succes.
@jmdh, wat gek dan! Misschien ben je toch onbewust erg bezig met zwanger worden, waardoor je misschien onbewust ligt te piekeren? Of wie weet komt het door de hormonen? Ik roep ook maar wat. Wanneer is jouw NOD?

Ik zit nu op dag 26, op dag 14 denk ik m’n eisprong gevoeld te hebben. Nod zou dus maandag ofzo zijn. Ik wacht nog wel even af! 

@enjoyzwangerschap mijn nod is maandag. Als het goed is.. ik hoop natuurlijk niet dat de rode duivels komen.. 

Oh spannend zeg! Jullie hebben allebei dus op dezelfde dag waarschijnlijk jullie NOD. Succes en laten jullie het weten? Ik moet nog zo lang wachten haha.. slopend!!

Waar ik wel een beetje hoop van krijg is dat ik nu wat pijn in m’n borsten heb en mijn tepels zijn gevoelig! En dat herken ik niet!! Hoop dat ik mezelf niet weer wat wijs ga maken

Goedemorgen dames.. nog een dagje en dan is mijn nod.. ik vind het wel spannend.. ik hoop zo dat ik niet ongesteld word.. gister ineens steken in mijn borsten daarna heel gevoelig. Ook moet ik ineens vaker naar wc dan normaal. En heb ik wat last van constipatie.

morgen is d-day en zullen we zien wat het brengt ??

Terug
Bovenaan