Wachten tot de test

Wat fijn gebruiker... gefeliciteerd met je zwangerschap! Dus je kan gewoon 3 dagen eerder een gokje wagen! Voelde je t goed aan of had je ook twijfels? Ik denk de ene dag ja t zou zo kunnen zijn maar de andere dag denk ik zal wel weer ongesteld worden... succes iedereen ?
 
[quote quote=10169327]Donderdag is mijn nod. Ik kon ook echt niet wachten en heb toch een test gedaan en hij was gelukkig positief! Super blij. Hoop voor jullie ook op positieve testen. Succes[/quote]
Van harte gefeliciteerd! Wat fijn! ? 
 
[quote quote=10169317]Ik ben helaas ongesteld geworden[/quote]
Wat jammer, op naar de volgende ronde.
ik ga naar ronde vijf als het deze maand niet lukt en dan ga ik elke dag een ovu test doen
 
@SnMn zo herkenbaar! Haha... Het is ook elke keer weer super spannend
@san-dra precies dat! Ik schommel ook zo er in het wel/niet echt vreselijk! 
 
Ik wens iedereen succes en sterkte gewenst!
ik heb het gevoel dat ik echt ongie ga worden nu dus vrees dat we weer door kunnen naar de nieuwe ronde
 
[quote quote=10169329]Goedemorgen dames, Hier nod ook woensdag… nog geen last van PMS, voel me wel ‘anders’ sinds mijn eisprong.. Probeer er niet teveel aan te denken maar dat is zoooo moeilijk vind het wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik durf nog niet te testen.. Zit zelf in ronde 4 nu.[/quote]
Zit hier in hetzelfde schuitje! Wil het liefst doorslapen tot woensdag?
 
[quote quote=10169370]@SnMn zo herkenbaar! Haha… Het is ook elke keer weer super spannend @san-dra precies dat! Ik schommel ook zo er in het wel/niet echt vreselijk! Ik wens iedereen succes en sterkte gewenst! ik heb het gevoel dat ik echt ongie ga worden nu dus vrees dat we weer door kunnen naar de nieuwe ronde[/quote]
 
Heb het gevoel ook dat k ongi moet worden of het weer een heeeeeeele lange cyclus gaat worden... vreselijk?
 
Terug
Bovenaan