Wachten tot de test

Pff ik herken alles helemaal van jullie.
mijn eisprong is als het goed is (vllgwns de ovulatietesten) vandaag geweest, dus moet nog 2 weken geduld hebben, of testen jullie dan al eerder? 
Ik vind het ook zoo spannend! Mijn zus kon moeilijk zwanger worden dus ik hoop dat her ons maar bespaard blijft. Overigens is dit onze eerste ronde pas.
hoe doen jullie het qua eten en alcohol in deze weken tot de zwangersschapstest? Houden jullie er al rekening mee zoals wanneer je zwanger bent? 
Voor degene die positief heedt gestest, gefeliciteerd zeg!! Super. Hoe lang zijn jullie nu allemaal ongeveer bezig?
 
 
@samantharoos, spannend hoor! Hopelijk is het raak.
Ik zit nu weer in de eerste ronde (5e kindje) ik hou altijd veel rekening met mijn lichaam als ik zwanger wil worden. Ik drink niet en slik mama compleet al 2 maanden :)
 
oh Wat fijn al deze reacties ?. Ik ben al vanaf woensdag misselijk, eten staat me tegen. Ik ruik alles tien keer beter, waardoor Ik weer misselijk wordt. Daarnaast enorm gevoelige en gespannen borsten. Ik heb echt het gevoel zwanger te zijn, maar twee testen waren negatief. Ik heb m’n nod pas 1 maart, dus het echt nog afwachten ?
 
Lyn V, dit was pas de eerste ronde voor ons derde kindje (of 3 en 4 als we weer een tweeling mogen krijgen). Ik voelde mijn menstruatie echt niet aan komen. Ik ben ook niet zo heftig ongesteld als normaal. Zal daar wel mee te maken hebben.
Samantharoos, ik drink sowieso al niet of nauwelijks. Ik eet nog gewoon lekker zalm en leverworst enzo. Ik slik foliumzuur en voor de rest let ik pas op als ik zwanger ben. Je moet ook nog een beetje kunnen genieten toch?!
 
[quote quote=10169313]Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, maar hem wel gevoeld Mijn vorige zwangerschap had ik al wel snel veel kwaaltjes, maar toen was ik eerst ook zwanger van een tweeling, dat had er vast mee te maken.[/quote]
Lyn V, dit lees ik nu pas... Ik begrijp inmiddels dat jij ook een kindje verloren bent? Ik ben ook zwanger geweest van een tweeling. Onze zoons zijn met bijna 21 weken geboren en overleden. Ik herken de vele klachten. Ik heb tot de laatste dag over de wc gehangen ? Hopelijk mag het snel raak zijn voor je! 
 
[quote quote=10169658]Gefeliciteerd gebruiker… Klote BenB, das toch elke keer weer balen Djenna-adam, ga je niet al eerder testen? Ik kan dat geduld niet opbrengen Ik heb vandaag weer een early-test gekocht, het liefste gebruik ik hem morgen, maar eigenlijk is het dan weggegooid geld. Ik kan beter nog ff wachten, maar ben zo ongeduldig als het hier op aankomt. Gek word ik ervan[/quote]Ik heb vandaag na mn werk even een early van de action gehaald dus morgen ochtend even testen. Ik hoop positief!en anders is het wachten op menstruatie , vorige cyclus was ik 13 dagen overtijd ?
 
@BenB een tweeling, wat bijzonder. Mijn vorige zwangerschap begon ook als tweeling :'(
Ik heb trouwens ook 6 testen op AliExpres besteld voor nog geen kwartje per stuk. Kan ik lekker veel testen voor weinig :)
 
Terug
Bovenaan