Wachten.....

Ik heb elke maand super gevoelige borsten. Nu ook weer. Mijn nod is 19 of 21 november. Heb 1x namelijk 14 dagen en 1x 16 dagen na positiefste ovulatietest mijn menstruatie gehad. Dus weet niet precies. Ik hou gewoon 21 november aan. 
Ik heb mijn eerste cyclus toen ik 16 dagen na ovulatie ongesteld werd ook een zwangerschaptest gedaan en had ook een licht tweede streepje. Maar werd gewoon na 16 dagen na ovulatie ongesteld. Dus ik doe nu niet weer eerder als nod een test want heeft niet zin vind ik. 

Goed dat je het zegt KKKK, mijn NOD is rond vandaag/morgen, en ga nu gewoon elke dag zo'n vroege test doen tot ik ongesteld ben(of niet haha) 

Wauw Faye!
Dat zou fantastisch zijn! Ik hoop dat het streepje morgen donkerder is! Ben je zenuwachtig?
Ik snap mijn lijf niet meer.. ben nu 2 dagen ‘over tijd’, maar test is negatief. Misschien is het dan toch zo dat ik later mijn eisprong had, want hij zou rond 25 okt moeten zijn gekomen (4 dagen knipperende smiley), maar had pas 5 nov een vaste smiley! Zou betekenen dat ik een heeeele lange cyclus heb dit keer! Gelukkig toen wel geklust, dus die weet, haha. 
Morgenochtend nog maar eens testen en anders volgende week weer als ik nog steeds niet ongi ben! 

Faye, ik hoop heel hard op een oplopende streep voor je!!! Zo spannend! Hoe was je weekend weg?
Elisanne, bij jou ook zo spannend. Zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop! 
Ik ga vanaf morgen beginnen met de ovulatietesten. Ben benieuwd wanneer mijn eerste eisprong voorbij komt en we een poging kunnen gaan wagen.

Hoi meiden Ik ben Kim 
Heb 1.5 maand gelden mijn inplanon eruit laten halen. 2 nov ongesteld geworden en nu kijken wanneer ik kan testen het is nog erg wennen allemaal.
Tips zijn welkom!!

Dankje @Elisanne en Willow Tree. Ik werd vanmorgen inderdaad super zenuwachtig wakker. Ben benieuwd wat de dag brengt.
Ben ook zo benieuwd voor jou Elisanne! #duimen!! Mijn cyclus is niet super lang (30 dagen), maar mijn eisprong komt wel altijd pas op dag 20 of 21. De onnestelingsperiode is dus was korter, misschien heb jij dat ook deze keer? Wanneer is je NOD ookalweer precies, 12 oktober?
Spannend Willow Tree! Hopelijk komt hij snel :). Wat ik altijd lees is dat het ook goed is om juist voor de eisprong al te klussen zodat er al wat zaadjes klaar liggen. Succes ?!
@Kim, spannend he! Bedoel je testen voor je ovulatie of een zwangerschapstest? Succes!

Welkom Kim!
Zo spannend Faye! Ik snap je zenuwen... 
Succes met het vinden van je eisprong Willow Tree! Hopelijk komt het snel en met een duidelijke cyclus!
Hier nog steeds niks, zit op cyclusdag 31! Geen ong, maar ook geen positieve test. Dus ga er nu vanuit dat mijn ei ongeveer 5-7 nov is geweest. Dus nog een weekje in spanning! ? na hoeveel dagen dpo testen jullie? 
Haha soms moet ik zo om mijzelf lachen dat ik spreek met zwanger-worden-vakjargon.. herkenbaar?

Terug
Bovenaan