Wachtweek IVF/ICSI

Hi, helaas is het voor mij opgehouden. Mn menstruatie is met veel pijn vandaag begonnen. 
@mamavanij, hoe is je tp gegaan? Hoop voor je dat alles goed zal verlopen. Wens je heel veel succes met de wachtweken. 

xx

[quote quote=10553302]Hi, helaas is het voor mij opgehouden. Mn menstruatie is met veel pijn vandaag begonnen. @mamavanij, hoe is je tp gegaan? Hoop voor je dat alles goed zal verlopen. Wens je heel veel succes met de wachtweken. xx[/quote]
oo wat pijnlijk . ik zit hier ook met veel spanning te wachten of de menstruatie komt of  niet ! mag officeel pas maandag testen maar in het apje staat de menstruatie voor vandaag klaar maar gelukkig zijn de tekens er nog niet ook al ben ik ergens wel bang dat ie komt.
Ik voel zo met je mee.
Veel liefs tatiana 

Oh jee sterkte! Wat zonde... 
Terugplaatsing is goed gegaan. Het is een 11-cellig embryo, al heb ik geen idee wat dat inhoudt. ? Mooi op schema in ieder geval zei de dokter.
Het was wel gelijk ook de enige, dus geen herkansing hierna. Kom op embryo! Hou vast!!

Hi tatiana, oeeh spannend nog paar daagjes! Hoop dat je een positieve test dalijk in je handen hebt! 

@mamavanij, ik heb ook echt geen idee wat dat zou moeten betekenen. Maar als ie mooi op schema loopt perfect. Wel jammer dat het het maar 1tje is maar hopelijk ook de laatste en dat die meteen raak is ❤️ 

xx

[quote quote=10553516]Oh jee sterkte! Wat zonde… Terugplaatsing is goed gegaan. Het is een 11-cellig embryo, al heb ik geen idee wat dat inhoudt. ? Mooi op schema in ieder geval zei de dokter. Het was wel gelijk ook de enige, dus geen herkansing hierna. Kom op embryo! Hou vast!![/quote]
heel veel sterkte gewenst en hoop dat dit je gelukje mag zijn!
Veel liefs Tatiana 

Oh balen zeg! Het is gewoon k...., en zo mag je je ook voelen. Had gehoopt dat jij meer geluk had dan ik nu. Helaas.
Al die hormonen in ons lijf maken het er ook niet makkelijker op. 
Hopelijk volgende keer wel succs!
X

@mamavanij en @tatiana
Jullie nog heel veel succes met het wachten! Ik ga voor jullie duimen dat de embryo zich lekker voelt en zich goed nestelt in dat mooie bedje wat er voor hem klaar staat. ?
Over een paar weken moet ik naar het ziekenhuis voor een evaluatie gesprek met de gynaecoloog en hoe nu verder. Voor nu ga ik even genieten van het mooie weer en dat ik weer een wijntje kan drinken.
Ik denk aan jullie!
X

Terug
Bovenaan