Wachtweek IVF/ICSI

Hey Susan,
Is het gaan doorzetten? Heb heel veel gelezen over dat dat ook een innestellingsbloeding kan zijn ??. Laten we hopen dat dat het is. Je hebt inprincipe nog 3 volle dagen, kan altijd nog veranderen. Snap dat het moeilijk is maar probeer nog eventjes positief te blijven. Hou ons op de hoogte xx

Hi Susan, 
Hoe is het met je? Weetje al wat meer.. hoop zo voor je dat een positieve test in je handen hebt. 

ik zit hier met 6 dagen voor NOD. 

xx

Hi Selinx,
Helaas, ik zou willen dat ik positief nieuws had maar dat heb ik niet. De test was negatief ?. Nu een maandje verplichte rust en dan kunnen we de laatste embryo terug laten plaatsen. 
Ik ga voor je duimen dat het bij jullie wel gelukt is
Xx

Hey Susan,
Het spijt me voor je, vind het heel erg. Neem inderdaad goed je rust en hopen dat het na een maand wel mag lukken.
Ik hoop het maar heb zelf ook niet een goed gevoel. Moet morgen opnieuw naar het zk voor een echo/bloedrprikken afspraak. Maandag weten we meer we zullen zien. 

xx

Hi Selinx,
Nog even doorzetten je weet maar nooit, heb je nog steeds zo'n last van buikkrampen en rugpijn? 
Laat even weten hoe het in het zkh is geweest, duim voor goed nieuws.
Xx

Hey, 
Nou mijn bloed uitslagen waren goed en mn echo zag er ook netjes uit. De eierstokken waren iets kleiner geworden. 
Maar heb geen goed nieuws, ze hadden ook naar mn hcg gekeken en dat was 19. Dus vroeg ik hoe het dan zat met een kans op een zwangerschap en zei ze dat de kans heel klein was omdat het toch nog zo laag is 5 dagen voor nod. Maar dat ik maandag toch een test moet gaan doen. 
Ik voelde het al aankomen, weet ook niet zo zeer wat ik nou moet gaan denken of voelen. 

xx

Oh nee Selinx! Dat zou verdrietig zijn. Maar houd moed, het is nog niet voorbij. Ik blijf duimen voor je. 

Ik denk ook aan jou Susann! Hopelijk mag het snel goed gaan. Ik duim!!
Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat we vanmiddag een terugplaatsing hebben. Ik weet nog niet hoeveel embryo's er zijn, maar het kan sowieso niet meer dan 2 zijn. Als het er ook echt 2 zijn, worden ze allebei tegelijk ingebracht. Zelf denk ik dat het er eentje is en dat is al boven verwachting dus so far so good.
Dus ik mag straks ook op dat rottige wachtbankje. ? 

[quote quote=10552879]Hi Selinx, Helaas, ik zou willen dat ik positief nieuws had maar dat heb ik niet. De test was negatief ?. Nu een maandje verplichte rust en dan kunnen we de laatste embryo terug laten plaatsen. Ik ga voor je duimen dat het bij jullie wel gelukt is Xx[/quote]
Aah wat sneu , ik hoopte zo dat het dit keer voor jou ook goed zat.
Weet je ondertussen al meer?

Groetjes Tatiana

Terug
Bovenaan