Wachtweken cryo terugplaatsing

Nooit verwacht.. POSITIEF! ik ben zo blij maar is ook dubbel.. zijn we al die tijd al berichtjes aan het sturen en zo gehoopt allebei positief te zijn.. nu hopen dat het mag blijven zitten.. pas bij 12 weken ben ik echt gerustgesteld denk ik

Oh wauw! Gefeliciteerd!! Hopen dat ie blijft zitten inderdaad! Spannend...
Ik ga morgen of dinsdag opnieuw testen... Heb de hoop nog niet helemaal opgegeven... 

Ook nog lekker blijven gebruiken totdat alles zeker is! Nou ik voel me niet heel anders alleen ik heb steeds kramp.. weet niet of dat normaal is of dat het fout gaat.. en me darmen rommelen steeds een beetje 

Negatief. Gaat 'm niet meer worden. Morgen officiële test datum (van t ziekenhuis) Maarja, ik heb vandaag videobellen over mijn nieuwe spuit voor icsi 3, dus ik ga vragen of ik alvast mag stoppen met de medicatie. Het rare is, mijn darmen rommelen, mijn borsten zijn groter en pijnlijker. Ik heb al een hele week menstruatiekrampjes... En alsnog. Niks. Dus hoe misleidend is het allemaal? ? Echt niet tof. Weer een poging verder..... Ze raken langzaam op... 

Echt k*t dat het nog niet is gelukt bij jullie, icsi 3 alweer.. hopen dat daar een wondertje uit komt. Ik zou als ik jou was ook nu stoppen met medicAtie. Ben echt benieuwd hoe het nu weer hij mij af loopt. 

Terug
Bovenaan