wanneer is het bij jullie bedtijd??

Dean (17 mnd) gaat tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed en rond 8.15 uur haal ik hem er weer uit. Als hij vroeger wakker is speelt hij in bed en valt dan weer gewoon in slaap. Het is dan ook wel eens 9.30 uur. ´s Middags slaap hij ongeveer 1,5 uur.

Groetjes,
Nelly.

Marissa gaat rond 19.30 uur naar bed. Meestal is ze dan ook moe en als je dan vraagt: ga je slapie doen, knikt ze ja en loopt naar de deur om naar boven te gaan. De laatste tijd gaat het erg goed met slapen en wordt ze zo rond 07.30 uur wakker smorgens. Smiddags gaat ze rond 14.00 uur naar bed en slaapt dan meestal 2 uurtjes.

Enzo ligt rond 19.30u in bed en slaapt als een blok tot ongeveer 08.15u 's morgens.
Om 14.00u gaat hij altijd naar bedje toe tot 15.45 / 16.00u.

liefs
di silva

Tessa gaat tussen 18:30 en 19:00 naar bed, langer houdt ze het gewoon niet vol! En dan hebben we ook nog een avond voor onszelf! Ze sliep altijd tot 8:30, de laatste tijd is dat 7:30 en langzaamaan gaat het weer richting 8:00....
Tussen de middag slaapt ze nog van 13:00 tot 15:00!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Nynke (18 mnd) ligt er meestal rond half 8 in. Dan slaapt ze (mits ik niet hoef te werken) tot een uur of 8 half 9. 's middags slaapt ze gem. tussen de 2 en 3 uur.
Ze heeft altijd goed geslapen en heeft ook echt redelijk veel slaap nodig! Maar dat vind ik niet erg, want ze is zo lekker uitgerust en fit!

groetjes,
Patty en Nynke

iris gaat tussen 21.00 en 22.00 naar bed toe.
smorgens tussen half 9 en half 11 wordt ze wakker voor een flesje melk.
dan slaapt ze verder tot 11 á 12 uur.

smiddags slaapt ze dan van 3 tot 5 of ze gaat eerder er in ligt er aan hoe laat ze smorgens wakker is. en of we moeten werken.

groeten petra

Hoi hoi

Jemig, 22:00!! Ik zou gek worden!
Ik heb echt behoefte aan tijd voor mezelf en onszelf hoor....
Stef gaat er meestal rond half 8 in. Hij wordt tegenwoordig rond half 8 's ochtends ook weer wakker en slaapt dan in de middag nog zeker 2 soms 3 uur. Stef geeft vaak ook zelf wel aan dat hij naar bed wil. Hij zou echt niet langer op kunnen blijven en we doen dat dan ook zelden...Lang leve onze vrije avond! hihi

Liefs Annet

bedankt voor alle reacties, hieruit kan ik halen dat de meeste van jullie de kinderen tussen 19.00 en 20.00uur in bed doen, hmmmm dat ga ik dan ook maar eens proberen.
ik vind het belangerijk dat hij(nizar) ook voldoende slaapt en ik ook wat meer tijd heb voor mezelf en mijn partner.  
denk dat het wel makkelijk zal gaan, het ligt volgens mij ook meer aan onszelf we vinden het altijd gezellig als Nizar savons ook bij ons is, hij slaapt nu ook gemiddeld11 tot 12 uur per dag alleen moet het een andere planning worden dat ie eerder naar bed gaat en er weer eeerder uit.

nogmaals thnx

Terug
Bovenaan