wanneer is het bij jullie bedtijd??

Kay slaap van 18:30/19:00 tot 07:00 uur
Hij krijgt dan (nog steeds) een papfles om 07:00 uur  en slaapt dan meteen weer door tot 09:30 uur. Dan gaan we ook naar beneden.

S'middags slaapt hij van 12:00 uur tot 14:30 uur..

Hier dus op tijd naar zijn bedje.. Hij is het zo gewend, is daardoor goed uitgerust en vrolijk, maar houd ook niet langer vol. Buiten het feit dat ik van mening ben dat het ook een gepaste tijd is voor een dreumes, is het ook belangrijk dat papa en mama wat tijd voor zichzelf hebben en dat is heerlijk!

Esmé mv Kay

hoi hoi

sophie gaat vaak tussen 19.00-20.00 naar bed en slaapt dan vaak tot 07.00-09.00 uur

smiddags slaapt ze dan vaak tussen de 1,5 en 2,5 uur......

liefs tobi

En bij jullie pas om 22:00 uur???....
Mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat ik dat wel héél erg laat vind voor zo'n klein moppetje? Dan gaan hier op het forum bij de meeste ouders al de oogdeksels dicht..

Maar goed,.. ieder zijn manier, toch?

Succes!

Esmé

Hoi,

Hier gaat het licht uit tussen 18.30 en 19.00 uur. Dan is Danae echt op.

Groetjes, Cathy

hier ook een laat slapertje hoor...

Vanaf het begin is Yoëll nooit een echte slaper geweest....Yoëll ligt meestal tussen 20.00 en 21.00 op bedje...ligt eraan tot hoe laat hij `s middags heeft geslapen...en slaapt ie s middags niet dan ligt ie wel voor 20.00 in zn nestje hoor.....

maar heeft ie bijv tot 15.00 geslapen ook al is het maar een half uurtje dan krijgen wij hem er niet in voor 20.30....maar vinden wij ook helemaal niet errug hoor...gaan dan lekker uitgebreid badderen en boekjes lezen en nog ff met papa stoeien.....

de vlgd ochtend slaapt ie tot 6.30 krijgt een fles pap en slaapt to 9.00.....wij zijn al heel blij dat ie nu zo "goed" slaapt....we kennen slechtere tijden...

maar iedereen zn eigen he...

hopelijk komen hier ook tijden dat ie eerder wil slapen haha

liefs denise

ow....en laten we hem tot 22.00 of 23.00 lopen vind ie ook absoluut geen probleem hoor...en gelukkig word hij er niet vervelend van....

Annique gaat rond 18.45 en 19.15 naar bed.
Als ze mee gaat naar de creche soms iets later want dan zijn we pas om 18.45 thuis.
Ze slaapt meestal tot 07u
Tussen de middag slaapt ze thuis gemiddeld van 11.30 tot 14.00.
Op de creche een uurtje van 12.00 tot 13.00

Ik vind het ook wel belangrijk dat we ook nog wat aan de avond hebben.
En bij Annique maakt het echt niet uit ...
Als ze om 20u a 21u in bed ligt ( met een verjaardag ofzo) dan slaapt ze niet langer smorgens maar is ze gewoon om 07u wakker.
Groetjes Sandra

hoi hoi,

jaimey slaapt tussen de middag gemiddeld 1  a 2 uurtjes.
En hij ligt er tussen 19 en 1930 weer in tot de volgende ochtend 7:30

gr kaat

Als ik Mirthe overdag zou laten slapen zou de er ook niet voor 23.00 inliggen omdat ze dan gewoon te wakker is en alleen maar gaat huilen. Dus misschien een idee als je de kleine vroeger in bed wilt hebben....smiddags niet naar bed.

Terug
Bovenaan