Wanneer kregen jullie een (beginnend) buikje?

Hallo allen wat een verschillen zeg.  
Ik ben 11 weken en je ziet het gewoon. Ja zwanger buikje.  Kan mijn broeken niet aan en zwangerschaps shirtjes.   Ik vind het niet erg. Maar hoe gaat het worden als ik 20 week  ben.  Haha 
 
 
Mijn buik kwaM echt pas met 20 weken ik ben zelf vrij slank maatje 34.
Nu 25 weken heb ik nog steeds een bescheiden buikje en pas ik zelfs sommige eigen broeken nog! 
 
Wisselend he? Bij mij begon je t met 15 weken toch wel te zien.. alleen onderin, alsof ik teveel had gesnoept. Buik was altijd plat. Pas bij 24 weken vond ik het echt rond worden. Maar het kan zo verschillen! En bij een volgende zwschap gaat t vaak sneller..
 
Ik dacht al een buikje te zien met 12 weken. Als ik nu de foto terug kijk dan denk ik echt, ik heb daar helemaal geen buik haha!
Voor de buitenwereld werd mijn buik dik met 18 weken
Nu 26 weken zwanger en tonnetje rond. Het zit gelukkig alleen echt bij m'n buik. Dus benen enzo nu super slank, maatje 36!
 
Dit is mijn eerste zwangerschap en maakte mijn zorgen omdat ik nog geen buikje had met 20 weken. Uiteindelijk kwam mijn buik met 24/25 weken en nu inmiddels 30 weken en heb nog steeds zon schattig buikje ?
 
Ik ben nu 20+5 weken en ik zie nu pas dat mijn buik groeit. Hiervoor ook 8 kilo afgevallen, en nu blijft mijn gewicht stabiel. Ik merk nu dat ik moet opletten welke broeken en ook welke jas is aan doe. Het word nu toch echt strakker... ?
 
Terug
Bovenaan