wanneer waren we uitgeteld en wanneer zijn we bevallen waar en hoe?

hoihoi, bij mijn oudste was ik op 27 oktober uitgereken en ik ben op 27 oktober na een bevalling van 13 uur bevallen om 20.55  van Ben in het ziekenhuis, thuis was de bedoeling, maar helaas.... ontsluiting kwam niet op gang. Ben is nu 4 jaar.

Van Sam was ik op 27 januari uitgerekend, ik zou op 23 januari gestript worden, en op 22 januari is Sam geboren om 19.40 uur na een bevalling van 5.5 uur. De vk was nog net op tijd, was al even persweeen aan het opvangen omdat ze er nog niet was.

Voor ons is het goed zo, komt geen derde, mede doordat Sam een hartafwijking heeft, en wij respectievelijk 37 en 40 zijn gaan we nu gewoon lekker genieten van onze 2 mooie jongens.

Allemaal straks een mooie en gezellige 1e verjaardagen, geniet ervan

Hoi allemaal,

Ik was 30 maart uitgerekend en Troy is 23 februari geboren. Ja 5 weken tevroeg, ik was net een week met verlof. Ik ben in het ziekenhuis bevallen ook omdat ik al onder controle van de gynaecoloog liep omdat Troy een overslag in het hartritme had (is trouwens helemaal goed gekomen). Troy is een weekje in het ziekenhuis gebleven en dat vond ik heel erg ook omdat ik naar huis moest en door de hechtingen afhankelijk was van andere die mij steeds naar het ziekenhuis reden. Toen die eerste paar weken voorbij waren en Troy lekker vertrouwd bij ons thuis was, kwam die "beruchte" roze wolk ook voor mij tevoorschijn en ik zit er nog steeds op.

Wat zijn jullie plannen om de eerste verjaardag te vieren van jullie kleintjes?

groetjes,
Mariska

Hoihoi,

ik was 22 maart uitgeteld. maar meneertje bleef mooi zitten...
ik ben op 7 april bevallen in het ziekenhuis, 16 dagen overtijd dus toen moest ik wel.. ik wou het graag thuis maar dit mocht niet meer.
ik kreeg om half 8 smorgens weeenopwekkers en rond 12 uur begonnen de weeen een beetje... Pfff.. duurde lang voordat het begon..
om kwart voor 5 istie geboren na 2 persweeen.
het was een super bevalling.. ik zou het zo weer doen en heb geen kleerscheren.. heerlijk!!

Groetjes, Christien

Ik was 25 maart uitgerekend, maar Isabelle dacht: ik ga er mooi nog niet uit! tot ze 4 april de vingers van de verloskundige langs haar hoofdje voelde kriebelen, toen kwam ze er de volgende middag uit.
Ik ben uiteindelijk 5 april bevallen in het ziekenhuis met weeënopwekkers, ruggenprik, vacuum en knip (en dat allemaal in 1 bevalling).
Ik was thuis begonnen, maar met 5 cm persdrang krijgen en Isabelle die verkeerd om bleek te liggen (doet ze nog steeds in bed ) moesten we alsnog midden in de nacht naar het MCA.

Een eventuele volgende keer wil ik  graag poliklinisch bevallen, maar eerst maar eens kijken of er nog een tweede komt binnen de relatie die ik nu heb. (momenteel aardig wat trubbels, maar dat vertel ik allemaal nog wel)

Nu is ze 9 maanden en 2 dagen oud!

Liefs Monica

Hoi meiden,

Dat is wel leuk om even terug te gaan.
Ik was uitgeteld op 11 februari, maar onze dochter is uiteindelijk 11 dagen later geboren op de 22e.
Ik werd toen al een week gek van de jeuk en heb toen heel duidelijk gevraagd of ze me wilden inleiden. De verloskundige had me ook al een aantal keren gestript maar dat mocht niet baten. Na zoveel dagen mogen zij de bevalling niet meer doen, dus ik moest in ieder geval in het ziekenhuis bevallen.
Het is wel raar hoor, want dan zit je 's avonds op de bank zo van morgen zijn we papa en mama.
Ik was om half 8 in het ziekenhuis daar werd toen alles aangesloten en uiteindelijk is ze om 14.45 geboren. Dus vrij snel voor een ingeleide bevalling (werd ons verteld)
Het mindere was/is dat ik er een flinke knip van over heb gehouden, omdat ons meisje met haar handje naast het hoofd geboren werd. Niet echt een pretje.
Het hechten van die flinke knip vond ik dan ook het vervelendste van de hele   bevalling.
Ik wilde graag thuis   bevallen, maar een volgende keer zou ik toch weer voor het ziekenhuis kiezen. Hoop alleen dat het dan wel spontaan begint.

Groetjes Anne

Ben ik aan het lezen zie ik dat ik zelf een fout heb gemaakt. Ik was ook   dagen overtijd en ik was dus uitgerekend op 9jan (ipv 14 wat ik eerder schreef).
Het valt me op dat veel kindjes eerder geboren zijn.

Ben ik aan het lezen zie ik dat ik zelf een fout heb gemaakt. Ik was ook   dagen overtijd en ik was dus uitgerekend op 9jan (ipv 14 wat ik eerder schreef).
Het valt me op dat veel kindjes eerder geboren zijn.

zo irritant dat deze site niet fatsoendelijk werkt. Sorry dus (weer) voor het dubbel plaatsen, kan ik ook niets aan doen.

Terug
Bovenaan