wanneer waren we uitgeteld en wanneer zijn we bevallen waar en hoe?

Ik was op 23 februari uitgerekend en
ben s' avonds op 22 februari om half 8 bevallen van onze zoon; Daniël.
Ik heb vanaf de eerste weeën tot de placenta er vier uurtjes over gedaan.

liefs marina

Hoi hoi,

Ik was uitgerekend op 28 maart ( verjaardag zwager) en ben bevallen op 5 april. Ik wilde perse in het ziekenhuis bevallen, maar omdat het zo snel ging, totaal binnen 1 uur, werd het per ongeluk thuis.

Wat een super dochter is het!

Carina

hoi hoi,
ik was 22 maart uitgerekend en ben jawel op 1 april bevallen. Moest naar het ziekenhuis omdat Lynn in het vruchtwater gepoept had.
Moet zeggen dat ik dat achteraf gezien helemaal niet erg vond. Zou het de volgende keer weer doen.
voor de 1e keer was het een goede bevalling.
groetjes annelies  

Was uitgerekend op 4 maart, en Lenthe kwam met 38.5 weken al.(zoals elk kindje van ons vroeger dus)Op 24 februari, op zondagmorgen om 06:50uur.Echt een zondagskind dus!!!!
In een paar uurtjes was ze er!!!Dus voor ons kwam de lente dit jaar ietsjes eerder!!!
Groetjes Roos.

Wat leuk om al die verhalen van iedereen even te lezen. En natuurlijk om zelf weer even terug te denken aan die tijd.
Ik ben nu toevallig het foto-album aan het maken voor Jasmijn en dan kom je al die foto's weer tegen waar ze nog zo klein is......zucht.... waar blijft de tijd. Af en toe heb ik wel even een brok in mijn keel. Als ik mensen hoorde over de eerste verjaardag van hun zoon of dochter en dat ze af en toe flink moesten janken, dacht ik altijd; wat een onzin..... maar ik vrees dat ik het ook niet droog hou op haar verjaardag....

12 februari is Jasmijn geboren. Ik was 12 maart uitgerekend, maar in de nacht van 9 op 10 februari braken mijn vliezen. Direct naar het ziekenhuis waar ook nog geconstateerd werd dat ze in stuit lag. We kozen voor een keizersnee. Maar wilden wachten tot ik 37 weken was. Ik zou zo wie zo in het ziekenhuis moeten blijven. Na nog wat wikken en wegen besloten we om het toch maar eerder te halen i.v.m. infectie gevaar. De keizersnee stond geplant op 12 februari om 13:00 uur. Die nacht (van 11 op 12 februari) kreeg ik echter weeen en bleek de hartslag van de baby achter uit te gaan. Het werd een spoedkeizersnee. De ruggenprik werkte niet waardoor ik onder voledige narcose moest. Jasmijn werd geboren om 02:12 uur op 12-02. We hebben samen nog 6 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik om te herstellen van de keizersnee en Jasmijn op de afdeling neonatologie omdat ze een rand-prematuurtje was en omdat ze niet goed dronk.
Niet echt een ideale bevalling dus, maar ik kijk er toch met een goed gevoel op terug. Ik heb immers een pachtige!! dochter.

Liefs Trudi

Hoi,

Wat leuk zeg!

Ik was 24/27 maart uitgerekend (gyn en vk zaten constant in de clinche haha)
maar ben 18 maart ingeleid wegens zwangerschapsvergiftiging.
Ik voelde het de nacht ervoor al een beetje rommelen, maar geen weeen.
Om 8.45u kreeg ik gel en om 9u had ik de eerste weeen. Gelijk een weeenstorm.
Om iets voor 12u had ik 5cm ontsluiting, ze braken mn vliezen en omdat ik het niet zag zitten gingen ze pijnstillers halen.
Maar dat was niet nodig want ze gingen de deur uit en ik kreeg persweeen. Ik was in 5 min tijd van 5 naar 10cm gegaan!!
Om 12.42u is Myrthe geboren, dus in nog geen 4 uurtjes. Een heerlijke vrolijke meid.
We hebben nog een paar dagen in het zh gelegen en doordat alles ineens zo snel ging had ik ook een paar dagen nodig voor het besef kwam dat ik mama was.
Maar nu kan het niet beter, ik heb het heerlijk naar mijn zin zo!

Liefs Reneke

Leuk onderwerp ! Vooral nu het bijna  1 jaar is geleden voor een hoop.

Ik was 20 februari uitgerekend en ben 15 februari bevallen.

Mijn 1e bevalling was afschuwelijk (te lang verhaal voor hier)  en eindigde in keizersnee   vandaar dat ik verplicht in het ziekenhuis moest bevallen.
1 week voor de bevalling heb ik nog een paar dagen met hoge koorts en hoge bloeddruk in ziekenhuis gelegen en daardoor en de stress had de baby een andere hartslag wat ze in de gaten hielden.
Toen ik weer thuis was kreeg ik 2 dagen later 's nachts weeen. Vanwege de afwijkende hartslag heb ik meteen ziekenhuis gebeld ook al kwamen de weeen nog niet regelmatig, maar zodra we onderweg waren (half 6)  werden ze steeds heftiger. Ik wilde perce een ruggeprik en die kreeg ik ook (halleluja !!!) en om 11 uur werd Brenda geboren met de vacuumpomp. Dat lukte de vorige keer niet, was wel blij dat nu nog net wel lukte, anders werd het weer een keizersnee.

Worden drukke tijden want Brenda word 15 febr 1 jaar en haar zusje 6 ferbuari 7 jaar (goede timing  )en dan rekening houden met gescheiden schoonouders die elkaar niet willen zien enzo hebben we weekenden achter mekaar feest !

Bianca

Hoi,

De eerste keer was ik uitgeteld op 9 juni en bevallen op 6juni 05 mbv en vacuumpomp in het ziekenhuis, een prachtige knul 3410gr.

Bij de jongste was ik uitgeteld op 15januari en bevallen op 10januari 08 in het ziekenhuis van weer een prachtige knul van 3580gr, die morgen dus 1jaar wordt en bijna 11kilo weegt!

De oudste heb ik niet zelf gedragen maar hij is eigenlijk een beetje geboren voor mij op 28 augustus 01, toen heb ik mijn man leren kennen en vanaf toen is hij mijn zoon, mijn kadotje, hij   was toen nog net geen jaar! Hij is nu al weer 8jr!

Gr MJ

Terug
Bovenaan