wat ben ik dom geweest

Hallo allemaal,

Ik lees even mee in deze discussie en ik vind dat iedereen zijn mening op zo'n topic moet kunnen geven. Iedereen die op dit forum komt leest mee en als je op de één of andere manier geraakt wordt of gekwetst, vind ik toch dat je dat moet kunnen zeggen op een nette manier. En als ik dit zo lees, is hier niemand onbeschoft geworden.
Natuurlijk kun je ook over dit soort topic heen kunnen lezen als het je niet aanstaat, maar degenen die reageren omdat het hen raakt hebben net zoveel recht. Dus laten we elkaar vrij laten in of we reageren of niet, als je maar netjes reageren als we reageren.

Dat wilde ik er over kwijt. Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat het schrikken is als je ongepland zwanger wordt en dat je daaraan moet wennen, maar het is inderdaad ook zo dat er veiligere manieren van anti-conceptie zijn dan alleen in de vruchtbare periode een condoom gebruiken. Dus risico loop je altijd, ook als je onveilig in de niet-vruchtbare weken vrijt. goed zaad overleeft soms zo een week en dan kan het ook raak zijn. Maar goed, ik hoop voor je dat het niet raak is als je er niet aan toe bent, maar als het wel zo is.... het kindje zal inderdaad ook wel snel zijn plekje vinden. En als je er twee hebt, zal drie ook vast wel gaan lukken. Ik denk dan altijd aan die grote gezinnen van vroeger: 12 kids.... hoe zouden die moeders dat gedaan hebben???

Wat ik niet goed begrijp is dat Lieke toch helemaal nog niet zwanger is???

Er zijn mensen maanden soms wel jaren bezig en dit zou van 1 keer raak zijn? Ja het kan ik heb het zelf ook gehad maar voor hetzelfde geld is dat toch helemaal niet zo, ik ben voor mijn tweede 2 jaar bezig geweest.

Ik snap dat het kwetsend is maar aan de andere kant is het een forum en mag iedereen natuurlijk een item openen. Alleen ik zou er allemaal niet zo van uit gaan dat het raak is de kans is maar 25% ofzo per maand.

tuurlijk mag iedereen schrijven wat hij/zij wil, zeker mee eens, vandaar ook mijn reactie. Deze reactie's kun je verwachten omdat heel veel procent wel bewust zwanger wil worden...en dit soms lang op zich laat wachten..

Begreep niet goed waarom je verrast kan zijn wanneer je eventueel zwanger raakt als je onbeschermd sex hebt! Zeker als een kindje niet echt gewenst is! Dit staat uiteraard los van het feit dat het uiteindelijk zeer gewenst kan worden.

Veel geluk nog...

hallo dames,

goh ik schrik van deze reacties allemaal en maakt me ergens wel verdrietig! natuurlijk wil ik niemand kwetsen.

ik begrijp ook dat dit voor sommige mensen die  een kinderwens hebben en niet lukt cru overkomt. nogmaals het is echt niet de bedoeling om deze mensen te kwetsen.

het doel van dit bericht is om mijn ei kwijt te kunnen en ervaringen uit te wisselen met mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt- en ook over HOE het is om 3 kindjes te hebben want als je goed gelezen hebt zou een EVENTUELE zwangerschap wel degenlijk welkom zijn!!

natuurlijk krab ik me achter mijn oren wat betreft mijn onzorgvuldig handelen.
het is dat ik niet goed heb opgelet en ja...  ik ben  snel zwanger en dat is misschien  mijn probleem! al zou ik willen dat dit voor iedereen geld zodat iedereen dezelfde kansen had wat betreft het zwanger willen worden.

ik hoop dat ik hier gewoon verder kan gaan met waar ik dit bericht mee opende en de mensen die  zich gekwetst voelde.... sorry dat is echt niet de opzet van dit bericht!!  

misschien had ik een andere titel moeten nemen...  maarja dan komt het toch op hetzelfde neer.

was niet de bedoeling om je te kwetsen hoor! dat kan nooit de bedoeling zijn, maar dit is nu eenmaal een forum waar mensen bewust zwanger willen worden en waar iedereen kan reageren!!  uiteraard heb je recht op jouw mening, dus blijf vooral lekker schrijven en ik wens je nog veel geluk verder!!

groetjes

jawel.... ik ben zwanger!!! vandaag de test gedaan en die sloeg vaag positief uit!
jezus zeg... moet wel even wennen. ik was de maxicosie zelfs aan het verkopen!

Terug
Bovenaan