wat ben ik dom geweest

Hoi Lieke,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik lees al een tijdje je topic mee.

Als ik jou was zou ik inderdaad deze topic lekker laten verwijderen en een nieuwe openen met een iets andere titel, of met een andere topic meekletsen.

Ik begrijp de soort van 'jaloerse' reacties wel een beetje. Het is een raar idee dat iemand iets ongevraagd krijgt waar je zelf al lang op wacht. Ik snap dat dit bij lange wachters niet leuk overkomt.

Maar goed, iedereen kan lezen dat je een warm moederhart hebt en dat je ervoor gaat!

Dus blijf vooral wel aanwezig op de site, dan kan iedereen met je meeleven en van je horen hoe je straks een gezinnetje met drie kindjes hebt ;-)

Heel veel succes!

Groetjes Martine

Lieve Lieke,

ook ik lees al een tijdje mee en wil nu toch nog even reageren voordat het topic gesloten wordt.
Ook ik heb bijna een jaar op mijn eerst moeten wachten en zit nu in ronde 4 voor de tweede.

Toch voel ik me absoluut NIET gekwetst door je topic.
Dit is iets wat je op dat moment heel erg schokte, je had er niet op gerekend.

In het loop van het topic blijkt ook wat een lief en warm mens je bent en hoeveel je je na de eerste schrik op dit nieuwe kindje verheugt.
Ik hoop dat je zwangerschap verder goed mag verlopen en je er volop van kunt genieten want dat is je van harte gegund!

Ik hoop dat je ergens in een ander topic aansluiting kunt vinden om je zorgen en plezieren mee te delen.

Heel veel liefs,
Maud

Sorry als mijn post is overgekomen als een aanval, want dat was niet de bedoeling. Ik had misschien ook niet moeten reageren als het mij zo gevoelig ligt.

Natuurlijk val ik je niet aan op je topic of de inhoud ervan. En natuurlijk mag iedereen hier de topics over zwanger worden openen. Het staat iedereen ook vrij om dat te doen.

Meestal reageer ik ook helemaal niet op topics waarvan het onderwerp mij minder ligt. Ik had de heftige reacties al gezien en zo heb ik je topic eigenlijk helemaal niet opgepakt. Misschien was het anders overgekomen als ik niet mijn voorgeschiedenis erbij had gezet. Wat ik precies wel bedoel kan ik waarschijnlijk niet goed uitleggen in een tekst, dus dat ga ik gewoon niet doen.

Nogmaals mijn excuses als het fout is overgekomen.

In ieder geval; ik hoop dat je kan genieten van een prachtige zwangerschap met een prachtig kind aan het einde ervan.

Groetjes, Esk

dat is mooi gezegd! gewoon iedereen in zijn waarde laten!
helaas gaat het niet bij iedereen zo! ik wilde dat dat zo was!!

ik heb het meegemaakt, ik werd op mijn 22e zwanger door de pil heen!
mijn collega die een kindje verloren had en al tijden probeerden een 3e kindje te krijgen was boos op mij!
ik begreep haar gevoelens maar zij die van mij niet, ik zat ook met vele vragen, en een zwangerschap die als verassing kwam.
ik was er natuurlijk heel blij mee maar vond het ook spannend.
ik wil gewoon zeggen dat het wel een beetje van  2 kanten kan komen, ik was er blij mee, moest ik dan net doen alsof ik niet blij was om haar te ontzien?
dat gaat gewoon niet natuurlijk, en zoals hier gereageerd word is dat wel een beetje hetzelfde.
gelukkig werd ze binnen 3 maanden ook zwanger en vanaf dat moment geen hard feelings, ze vond het zelfs genant!
maar ik begreep haar positie volledig!!! dus misschien dat de mensen het ook van 2 kanten kunnen zien?

liefs

Hoi,

Wij zijn ook bezig voor de eerste tot op heden niet gelukt. Maar
we wachten gewoon geduldig af. Ik voel me ook totaal niet
gekwetst door dit onderwerp. En wil dus van harte FELICITEREN.
Geniet ervan!!

lieke van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
kan me wel even voorstellen dat je wel even geschrokken bent en nog aan het idee moet wenen. komt vast goed!
een derde zal wel even wenen zijn, maar ik denk dat het ook wel gauw weer went.
ik weet ook niet hoe  het is  met 3, heb nu zelf 2 kids en ben zwanger van de derde (geplant)
zal vast wel wat drukker worden.
groetjes marielle

Terug
Bovenaan