Hallo,
Ik volg dit topic al een tijdje en heb heel lang getwijfeld of ik zou reageren of niet. Uiteindelijk dan toch maar. De reden waarom ik getwijfeld heb of ik zou reageren of niet is omdat ik zelf al tijden bezig ben om zwanger te worden en het wil nog niet lukken. Wij zijn gestart met behandelingen en vooralsnog geen resultaat. Als ik dan lees dat iemand onvoorzichtig is en dan ook nog meteen zwanger dan doet dat toch wel wat met mij, ondanks het feit dat ik mij ervan bewust ben dat ik gewoon pech heb en een ander misschien wat meer geluk. Aan de andere kant vind ik het fijn om te weten dat niet iedereen hoeft door te maken wat wij doormaken.
Wat mij vooral opgevallen is aan dit topic, is het feit dat iemand die wéét dat zij supervruchtbaar is, voor zo'n onbetrouwbare methode kiest als condooms, alleen in de vruchtbare week. Dan kan je toch gaan zitten wachten op dit soort "ongelukjes"? Als je zo vruchtbaar bent, dan moet je gewoon gaan voor altijd condooms of andere manieren van anticonceptie. Dan voorkom je een hoop keuzes die je anders niet hoeft te maken. Dat was wat ik kwijt wilde.
Deze post is ook niet bedoeld om iemand aan te vallen. Ik hoop dat de topicstarter een goede zwangerschap heeft.
Groet, Esk