wat ben ik dom geweest

Gefeliciteerd!!!!!
Wat is er nou mooier dan zo'n verrassing?
Een erg welkome verrassing......mijn zoontje noem ik om deze reden tot nu toe ook steeds mijn "cadeautje"
Lekker genieten nu.
En veel geluk gewenst!

Groetjes Lena

wow, gefeliciteerd. Onwijs gaaf hoor. Mijn ervaring is, dat je er snel genoeg aan went hoor!!!!
Nu is het wachten op de eerste echo, schopjes enz enz....

hoi

ik lees even mee en denk meteen, mensen reageer toch niet meteen zo op elkaar!
ik snap iedereen zijn gevoelens wel maar ik vind ook dat iedereen hier mag schrijven!

Lieke, Gefeliciteerd! wat fijn voor je meid!

maar goed ik ben dus een moeder van 3 jonge kindjes. de oudste moet nog 4 worden en
de jongste is 8 maanden.
de eerste maanden is het aanpoten maar verder is het echt genieten!
natuurlijk zijn er drukke momenten, de 1 moet een fles, de ander wil aandacht en nog een ander vreet van alles uit! je moet er gewoon je regelmaat in vinden!!

en nogmaals geniet er van hoor meis!

liefs Jenny

Hoi,

Proficiat!

Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje! Alleen ben ik niet "dom" geweest.
Maaar het condoom is volledig gescheuird op mijn meest vrichtbaarste dag!
 (en dan noemen ze die dingen ook nog topsafe!)
Mijn oudste is 2.5 jaar en mijn jongste nog geen vier maanden.
Ik heb altijd geroepen wel een derde te willen, mijn vriend twijfelde nog. Maar goed op dit moment vonden we het eigenlijk nog een beetje vroeg, anders hadden we natuurlijk niets gebruikt.
Maar als ook ik zwanger blijk dan is het kindje welkom! Wel even een knop omzetten hoor, ik geef de jongste nog volleidge BV.

Nog een\ weekje afwachten en dan weet ik meer!

En verder gun ik iedereen hier een zwangerschap! Maar porobeer de dingen los van elkaar te zien! Het is niet zo dat er een aantal kindjes te verdelen zijn of zo! Snap best dat vrouwen jaloers zijn op mensen die zo snel zwanger raken (bij ons heeft het ook langer gedruud bij de tweede). Maar jouw kansen worden niet kleiner als iemand anders ongepland zwanger raakt!

Hallo,

Ik volg dit topic al een tijdje en heb heel lang getwijfeld of ik zou reageren of niet. Uiteindelijk dan toch maar. De reden waarom ik getwijfeld heb of ik zou reageren of niet is omdat ik zelf al tijden bezig ben om zwanger te worden en het wil nog niet lukken. Wij zijn gestart met behandelingen en vooralsnog geen resultaat. Als ik dan lees dat iemand onvoorzichtig is en dan ook nog meteen zwanger dan doet dat toch wel wat met mij, ondanks het feit dat ik mij ervan bewust ben dat ik gewoon pech heb en een ander misschien wat meer geluk. Aan de andere kant vind ik het fijn om te weten dat niet iedereen hoeft door te maken wat wij doormaken.

Wat mij vooral opgevallen is aan dit topic, is het feit dat iemand die wéét dat zij supervruchtbaar is, voor zo'n onbetrouwbare methode kiest als condooms, alleen in de vruchtbare week. Dan kan je toch gaan zitten wachten op dit soort "ongelukjes"? Als je zo vruchtbaar bent, dan moet je gewoon gaan voor altijd condooms of andere manieren van anticonceptie. Dan voorkom je een hoop keuzes die je anders niet hoeft te maken. Dat was wat ik kwijt wilde.

Deze post is ook niet bedoeld om iemand aan te vallen. Ik hoop dat de topicstarter een goede zwangerschap heeft.

Groet, Esk

Hallo...

Ergens schreef polleke...dat dit topic is bedoelt voor mensen die bewust zwanger willen worden....
Eh dat staat toch nergens....
Deze hele site is er voor mensen die zwanger willen worden..het zijn wanneer het misgaat enz enz ook voor mensen die er helemaal niet mee bezig zijn en hun verhaal willen doen...zoals de starter van dit topic....
Waar had ze haar verhaal dan moeten doen...
Niet gepland is niet meteen niet gewenst....

Ik begrijp dat polleke niet vervelend uit de hoek wilde komen...maar de a.s mama in kwestie wilde met haar verhaal ook n iemand kwetsen....

beste esk30,

wat balen dat een zwangerschap bij jullie zo lang op zich laat wachten, lijkt me niet te doen! vooral die onzekerheid wanneer en óf je ooit zwanger zult worden!

mij lijkt dat deze topick een eindeloze discussie opwekt waar ik liever geen deel meer van uit maak, omdat ik mij kan voorstellen dat mensen gekwetst zijn. (dat lees ik nu dus achteraf) en als ik dit had geweten had ik nooit... maar dan ook nooit (!) deze topick geopend!
daarom vraag ik of de beheerder van dit forum misschien hier een slotje op zet. en kan iedereen verder met zijn eigen dingen. anders blijft dit een eindeloze discussie en daar heb ik deze topick niet voor geopend!

esk30... ik hoop dat jullie ooit zwanger mogen geraken en geniet van de dingen om je heen.

meiden... virtuele groetjes... liek

Terug
Bovenaan