Wat doet Hubbie voor zijn werk???

Hoi,

Ik werk 28 uur bij een gemeente als P&O beleidsambtenaar. Maak allerlei regeltjes en verslagen over personeelsbeleid. Ben nu aan het solliciteren om naar  een leidinggevende functie over te stappen.  Mijn man is (bijna klaar met de opleiding voor) huisarts. Hij werkt 4 dagen.

Groetjes van saskia

Mijn man werkt bij NXP Software (voorheen Philips Semiconductors).
Hij is Productmanager voor mobiele telefoons. NXP Software maakt software voor Nokia, Samsung, SonyEricsson, etc.

Ik zelf werk in het Máxima Medisch Centrum als kwaliteitsadviseur op maandag dinsdag en donderdag.
En jawel, wij hadden vorige week beschuit met oranje muisjes bij de geboorte van Ariane.

Groeten,
  Jeske mv Ilse

mijn mannetje zit in de instalatietechniek,
waterleidingen in de tuinbouw aansluiten en cillo's bouwen.

en ik zit heerlijk maar 8uurtjes in de tuin,onder de kassen,
lisiantussen bossen,voor de veiling.
dat is bijna het enige wat je heb in het westland..hahaha
ja die bloemen die jullie kopen kan ik weleens geknipt en
gebost hebben hahahah
x char mama van jayden

hoi hoi...

mijn mannetje is zelfstandig ondernemer ( ICT )...
enne ik werk 21 uurtjes in de gehandicaptenzorg!!

liefs lonneke

Mijn man werkt als kredietanalyst bij de Rabobank (hij behandelt aanvragen van bedrijven die (veel) geld willen lenen voor een overname etc), en ik werk 24 uur per week als Inkoop Assistent op het hoofdkantoor van Schoenenreus. Dus dat is altijd korting op schoenen, tassen, kleding....errug handig!!

Groetjes,
Patty

Hey leuke topic happy M...

Mijn hubbie  werkt 4 dagen in de week voor z`n baas haha...Hij is Projectleider bij een wooningstichting en hij heeft voor zichzelf een tekenbureau...tekent huizen verbouw en nieuwbouw....
En hij is 1 dag lekker gewoon papa hahaha heerlijk hoor

En ikke doe schoonmaakwerk bij de plaatselijke middelbare school.....niet echt geweldig maar tis maar voor een paar uurtjes dat ik er ff uit ben

Liefs Denise

ps vind mama zijn al een baan op zich hahaha

En wij hebben ook een eigen zaak. (fietsen, groothandel kleding en benzine shop in een)  Daar werken we beide in. Als mijn man op pad gaat met de kleding, gaat
de oudste vaak naar mijn ouders en Britt blijft bij mij (geef nog steeds bv)

We hebben een bedrijfspand incl huis....dus we zijn lekker beide bij de kids....
heerlijk.

gr diana

Terug
Bovenaan