Wat eten jullie vanavond???!!!

Dylano eet vandaag hutspot uit de vriezer nog. Wij eten wederom makkelijk, omdat Dylano naar mijn zus en zwager gaat, en ik het rustig aan moet doen.

Liefs Debby.

Wij hebben vanavond Viskombino's van Iglo gegeten (met spinazie erin) en een aardappel. Mijn man werkt tot 10 uur vanavond dus dit is handig en gezond. Onze dochter is er helemaal gek van. Een echte aanrader voor als je ze nog nooit geprobeerd heb!

(goede reclame he?) Ik werk niet bij Iglo, hoor!

net pizza gegeten (kids hadden andijvie bij oma op) omdat mijn man pas net thuis is. Mmmmmm, die was lekker zeg (die pizza dan he.... ha ha)

Viscombino's hebben we hier nog niet geprobeerd, dat zal ik dan eens snel gaan doen!

x

Wij hebben echt een súper luie dag vandaag! Bij ons staat er dan ook patat op het menu! Doe er wel lekker rauwkost bij, maar verder niet te moeilijk!!!

Wij doen  sinds korte tijd zelf patat maken (patataardappelen) en heb een aantal voorgebakken porties in de vriezer liggen, voor dagen als vandaag

gaat ons vast smaken!!!

groetjes
Achnita  

Wij hebben ook heerlijk friet gegeten (in Brabant heet het geen patat) Marissa heeft een paar frietjes op met Kipfingers. Maar deze worden wel van 100 procent kipfilet gemaakt. Als toetje heeft ze zo'n knijpdanoontje op maar omdat ik dat nog eng vind heb ik het toch in een bakje voor haar gedaan.

Wij hebben ook lekker de frietpan opgezet. . . . .heerlijk!
Voor Danielle had ik nog een zelfgemaakt portie broccoli in de vriezer dus dat heeft zij gegeten met daarna een ziwi en nog 2 patatjes en 2 kipfingers in dr box. (beetje afleiding, haha, konden wij rustig eten)

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan