Wat eten jullie vanavond???!!!

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2008 13:39:47'));

gister uit het werk Ryan op gehaalt en lekker bij mams gegeten
want papa heeft late dienst

lekker boerenkool met worst en spek
Ryan eet er niet van maar VREET er van hahaha

vandaag wordt het macaroni met worst

lekker makkelijk want papa heeft weer late dienst

groetjes moekje

het is pizza geworden hahaha

Hoi hoi,

Gisteren hebben we tagliatelle met zalm op en vandaag heb ik lekker herfstvink met aardappels en boontjes gegeten!! Morgen is mijn papa heel de dag thuis en dan is het nog een verrassing wat we te eten krijgen!!

X Rik

Voor vanavond andijvie met aardappels en slavink op het menu..
Morgen weet ik nog niet, en gisteren was het een stokbroodje met tomatensoep..ik was laat thuis uit het werk..en de kids eten dan al bij oma..Vandaar.
Gr Rina

Hoi,

Het is vandaag woensdag en dat betekend dat wij frietjes eten. Meestal eten de kinderen er nog wel een potje groente bij (boontjes of worteltjes, want die kunnen zo lekker met je vingers!).
Mijn man heeft de boodschappen gedaan deze week. Hij heeft 5 kilo aardappels gekocht. Daar doen wij gemiddels 5 weken mee, want zo vaak eten we geen aardappels. Ik denk dus dat ik de frietjes vanavond maar zelf maak (moet wel even opzoeken hoe dat werkt met voorbakken enzo) en morgen eten we maar iets van stampot. Dan komen de piepers misschien nog wel op voordat ze vanzelf de kelderkast uitlopen.

Groetjes, Karin

Vandaag eten we gehaktballen met sate saus, gekookte aardappels en worteltjes. Erg lekker!! Marissa krijgt trouwens nog geen satesaus hoor. Ik denk dat ze dat nog niet mogen vanwege de pinda's maar weet dat eigenlijk niet zeker. Iemand die het wel weet?

Hoi Linda,

Maaike krijgt al wel satesaus bij de nasi als we dat eten. Niet zoveel maar heb er eigenliijk nooit bij nagedacht dat gemaakt is van noten. Slim hé. Was vroeger blond. Maar goed ik heb er nog nooit een nare reactie van gezien bij Maaike.

Groetjes
Inge

Vanavond eten wij bloemkool en omdat ik vergeten was vlees te kopen en niet alleen daarvoor naar de supermarkt ga... eten we daar knakworstjes bij..hahaha wat een combi he!!!
Nou Jennifer vindt dat totaal niet erg, die is er dol op. Waarschijnlijk neem ik wel een omelet erbij....

gr. Ilone

ha ha ha, bloemkool met knakworstjes!

Wij eten zelf pizza (zou even niet weten hoe ik moet koken, zie mijn andere topic) en de kids eten bij oma gelukkig wel verantwoord; andijviestamp

Terug
Bovenaan