Wat eten we vandaag?

Heerlijk, snert, ga ik misschien morgen wel doen.
Vandaag hebben we bij mijn ouders gegeten, chinees. Was ook erg lekker.

@ noah, lekker snert, ben ik echt gek op!

Vandaag hebben we bloemkool met kaassaus en aardappels, bal gehakt en een komkommersalade erbij. Ik heb nog een paar appels op de schaal liggen die niet lekker meer zijn om zo te eten dus ik ga er appelmoes van maken met een beetje kaneel erbij mmmmmmmm

Hier vinden we snert ook allemaal zo lekker. Normaal dat maak ik ook voor een collega en voor mijn zusje, maar deze keer is lekker de rest in de diepvries gekomen. Het ligt momenteel alleen ontzettend zwaar op de maag. Kan niet zoveel opeten, maar lekker blijft het wel.

Dat is best een goed idee saskia, appelmoes maken, heb ik nog nooit gedaan, gooi de appels dan weg maar dat is eigenlijks ook zonde.

Hier eten we vanavond boerenkool, heb  nog een zak liggen .... maar we vieren hier vrijdag sinterklaas en er wouden al 4 van de 7 dan ook boerenkool eten. Dat wordt dus 2 keer deze week. Ik moet ook niet vragen wat iemand dan wil eten, maar gewoon eten wat de pot schaft!

Liefs Noah

Da's eigenlijk beter, eten wat de pot schaft, maar ja boerenkool is wel lekker, dus twee keer in één week is geen ramp,toch ?!
Ik schuif de snert op naar een andere dag en maak voor vanavond zuurkool met worst. Ik kwam er net langs in de supermarkt en hd er ineens zo'n zin in. Dus dat eten we vanavond.

Absoluut niet erg, de boerenkool kan nog blijven liggen tot morgen, maar aangezien we het vrijdag ook eten, dan maar vanavond. Morgen misschien weer iets met rijst of zo. Lekker die winterkost. Stamppot zuurkool met worst is ook wel erg lekker hoor, nog maar zien wanneer we dat weer eens maken.

@Weekee,
Die van maggi, in zo'n pakje..... is die lekker? Of probeer je hem  voor de eerste keer?    We hebben hier namelijk een meisje wat verzot is op bloemkool, maar we eten al een paar weken bloemkool met een kerriesausje. Ook wel eens lekker om dan iets anders met bloemkool te eten.

Noah, nee dit is een van Knorr en die ga ik inderdaad voor het eerst proberen.

Die van Maggi heb ik echter wel gehad en die vind ik erg lekker. Ik laat vanavond wel even weten hoe deze was.

Terug
Bovenaan