Wat gaan we doen vandaag?

wat heb ik gedaan vandaag is t nu ff...

vanmorgen lekker even naar d emarkt voor verse groenten en fruit... ook even in t centrum een paar kleine boodschapjes af. Lekker bij de hema een grote kop chocomelk met slagroom gehad!

Daarna thuis de wandelwagen, wipstoeltjes en maxi cosy naar benden gehaald en schoongemaakt. We hedden alle losse delen laten stomen en nu moet ik alles nog in mekaar zetten hahaha, T is nu wel heel erg dichtbij aan t komen hier...

net lekker naar de film geweest (007) en nu thuis, manlief bakt zo een frietje en een frikandel en dan is t weer klaar voor vandaag!

Heb je die spullen overgenomen of gekregen van iemand ? Omdat je het hebt laten stomen ? Ik moet ook nog steeds naar die maxi cosi kijken, misschien toch ook maar morgen doen. De kinderwagen doe ik denk ik pas later, na de bevalling als ik hem nodig heb. Maar ja, zul je zien als ik eenmaal bezig ben, doe ik het misschien toch gelijk

we hebben de spullen overgenomen van een kennis. zag er nog echt prima uit! En voor mijn idee  wil ik dat dan wel laten stomen. Had dat allemaal best wel vlot aangeschaft, was net op 10 weken toen maar alners was iemand anders me voor en t zag er nog zo mooi uit!

Vond ik wel spannend hoor om zo vroeg al deze spullen te kopen maar gelukkig bleef alles goed gaan.. Heb wel toen ik positie kleding moest kopen even een emotioneel momentje gehad in de paskamer.. wass toen toch wel het overgeven aan alles en de onzekerheid los laten..

Hey Saskia en Bibi,

Weten jullie hoe je de bekleding van een maxi-cosi afkrijgt.  Heb zo 1 die je op het onderstel kan zetten (volgens mij is hij een jaar of 3 a 4 oud). Heb hem bij de eerste ook overgenomen, maar kreeg het niet voor elkaar om de bekleding helemaal los te halen, terwijl in het boekje staat dat je ook een extra bekleding kunt bestellen..... De gordel die je strak kunt trekken wil niet los.

Had dus wel de hele bekleding los gekregen, alleen dat stukje niet en vond het ook zonde om het zomaar door te knippen.... dan maar op de handwas, maar wat is dat een gedoe.

De andere  autostoeltjes van maxi-cosie kun je wel heel makkelijk wassen, dus deze toch vast ook wel. Omdat ik het zoveel werk vond met de handwas, heb ik wel een badstoffen hoes gekocht die ik eroverheen kan doen.

Liefs Noah

@Saskia,
Dan wordt het helemaal echt. Ook voor de buitenwereld. Kan me best voorstellen dat je het toen ff te kwaad kreeg. (Na het lezen van jouw voorgeschiedenis).

Wij hebben de kinderwagen wel gekocht toen ik 10 weken zwanger was (3 jaar terug).... collectie uitverkoop en scheelde meer als 50%. We konden dan alleen niet kiezen uit bepaalde kleuren, maar geen probleem, aangezien we niet wisten wat het zou worden, wilden we geen roze kinderwagen.   Hij is antraciet met rode accenten.

Liefs Noah

vandaag heb ik t rijk alleen thuis... manlief is een dagje gaan werken en al om 5 uur van huis gegaan!

vanmorgen even naar de verjaardag van een buurmeisje, ze wordt 2 en de ouders hebben gevraagd of we wilden komen  tuurlijk toch? Is echt een leuk kindje. We hebben een doos met duplo voor haar gekocht.
Tussen de middag komen mijn ouders soep met kleine afbakbroodjes eten en ik denk dat ik er eiersalade bij maak.. Vanmiddag lekker niks, ligt eraan hoe lang mijn ouders blijven plakken.. Mijn vader is nu t liefste de hele dag bij me en dan heeft ie niet in de gaten dat ik soms moe wordt, gelukkig helpt mijn moeder hem wel ff herinneren dan he

hoe laat mijn man thuis is is nog een verrassing..

Wij zijn nu eerst lekker aan het tutten en aan het bijkomen van het kinderfeestje van gisteren (was erg geslaagd trouwens) en vanmiddag gaan we naar de intocht van de Sint in ons dorp. Daarna komen waarschijnlijk nog vrienden op bezoek, nog voor de verjaardag van m'n dochter en die zullen wel blijven plakken met het avondeten....
Groetjes, Edith.

Hier ook niet zoveel gedaan .....Vanmorgen eerst lekker geslapen tot half 9 en  toen  ontbeten met croissantjes uit de oven.  Daarna hebben we  een r4 kaartje (voor nintendo ds spelletjes)  opgehaald en ben nu aan het prutsen met hoe het werkt, de middag is al bijna weer voorbij.
Zal zo eens aan vriendlief voorstellen nog een stukje te lopen, als het droog is tenminste. Voor vanavond lekker niets op de planning, lekker bankhangen.

Liefs Noah

Terug
Bovenaan